Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mateusz1008

Laptop 2000zł na studia dla dziewczyny

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, dziewczyna potrzebuje laptopa na studia, tak do 2000zł. Nie gra w gry, głównie filmy, nauka itp, dobrze by było jakby był FullHD z dobrą matrycą i SSD też byłby baardzo mile widziany. Ja jestem zielony w tych tematach. Dziękuję z góry w moim oraz jej imieniu.

 

PS 15 cali lub mniej, 17 to za dużo mówi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym budżecie ciężko o dobrą matrycę.Jeżeli ma być z systemem, to poniżej budżetu można wziąć:

Lenovo Ideapad 330-15 i3-8130U/8GB/240/Win10 Fioletowy za 1899zł

Konstrukcja budżetowa, ale z całkiem wydajnymi podzespołami jak na tą kwotę. Ma 8GB pamięci, procesor i3 (2 rdzenie/4 wątki) i 240GB dysk SSD. Występ0uje też w kolorze czerwonym: Lenovo Ideapad 330-15 i3-8130U/8GB/240/Win10 Czerwonym. 

Wykraczając poza budżet dostaniesz natomiast laptopa z 4-ro rdzeniowym procesorem: HP 15 Ryzen 5-2500U/8GB/256/Win10 za 2199zł

W tym wypadku procesor jest AMD, jest tu też szybki 256GB dysk SSD na PCIe oraz zintegrowana karta Vega 8 (wydajniejsza od tej zintegrowanej w Lenovo). Jakość wykonania będzie podobna jak w/w laptopów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym budżecie ciężko o dobrą matrycę.Jeżeli ma być z systemem, to poniżej budżetu można wziąć:

Lenovo Ideapad 330-15 i3-8130U/8GB/240/Win10 Fioletowy za 1899zł

Konstrukcja budżetowa, ale z całkiem wydajnymi podzespołami jak na tą kwotę. Ma 8GB pamięci, procesor i3 (2 rdzenie/4 wątki) i 240GB dysk SSD. Występ0uje też w kolorze czerwonym: Lenovo Ideapad 330-15 i3-8130U/8GB/240/Win10 Czerwonym. 

Wykraczając poza budżet dostaniesz natomiast laptopa z 4-ro rdzeniowym procesorem: HP 15 Ryzen 5-2500U/8GB/256/Win10 za 2199zł