Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

piter4_14

Czy coś z tego wyciągnę ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jestem laikiem w tym temacie 2-3 lata temu złożyłem komputer no i chyba przyszedł czas (już po gwarancjach) żeby coś tutaj podkręcić ale tu moje pytanie czy warto, jest potencjał ? ewentualnie prosiłbym o jakieś rady propozycje.

Nie wiem czy te ss wystarczą jeśli trzeba coś więcej to chętnie wrzucę jeśli chce ktoś pomóc, pozdrawiam

 

edit : jeszcze dorzucam temperatury Mój link

post-137801-1553801594147_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz chłodzenie na cpu? Tak na szybko:

 

Daj mnożnik 44 albo 45 i ustaw napięcie na 1.32v, jak nie będzie stabilnie zwiększaj stopniowo do 1.35v i testuj. Jeśli temperatury będziesz miał ok to możesz się jeszcze pobawić z OC RAM-u. Do testów proponuję AIDA64 stability test lub OCCT.

 

Widziałem 6600k na 4300MHz i 1.26v (bardzo dobry egzemplarz) ale niestety zdarzają się i takie co potrzebują prawie 1.4v żeby stabilnie utrzymać 4500MHz. Życzę szczęścia w silikonowej loterii :)

 

Zanim weźmiesz się za OC wyczyść PC z kurzu, zmień pastę jeśli dawno tego nie robiłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest K, więc jest potencjał.

Podkręcanie procesora nie powoduje utraty gwarancji.

 

Jak będziesz go wygrzewał syntetykami typu OCCT, pamiętaj, że w realnych warunkach nigdy procesor nie będzie tak zajeżdżany, więc jeśli temperatura będzie na granicy twojego poziomu komfortu, znaczy to tyle, że jest dobrze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, właśnie odebrałem kompa z "czystki" (czyszczenie, nowe pasty) @sammoonryong chłodzenie to SilentiumPC Grandis 2

Jutro zaczynam zabawę :) do podkręcenia użyć MSI Afterburner >?