Forum PCLab.pl: BlueScreen kmode_exception_not_handled - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości


Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

BlueScreen kmode_exception_not_handled Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   artex112 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 80
  • Dołączył: Nd, 14 Cze 09

Napisany 16 Kwiecień 2019 - 10:54

Witam. Od jakiegoś czasu (nie często, co 2-3 dni a czasami nawet raz na tydzień) wyskoczy mi blue screen kmode_exception_not_handled, nie wiem co może być przyczyną a wszystkie sterowniki zaktualizowane. Dzieję się to tylko wtedy, gdy sobie ciekam po internecie i nigdy mi się w grze żadnej nie zdarzyło.
Specyfikacja komputera:
Płyta Główna: Asrock B450 Pro4
Procesor: AMD Ryzen 1600X 6x 3,60GHz
RAM: G.SKILL 2x4GB DDR4 3200MHz
Dysk HDD: Toshiba HDWD 110 1TB
Dysk SSD: ADATA SP920SS 128GB
Karta graficzna: Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6GB GDDR5
Zasilacz: SilentiumPC 600W Vero M2 Bronze

Dodam jeszcze, że były sprawdzane napięcia miernikiem, jeśli chodzi o zasilacz i robił to gość, który się na tym zna, okazało się wszystko w porządku, więc zasilacz możemy wykluczyć.
Screeny błędu z podglądu zdarzeń:
https://zapodaj.net/...fbd976.jpg.html
https://zapodaj.net/...9bce0f.jpg.html
https://zapodaj.net/...6af0b2.jpg.html
https://zapodaj.net/...4cf3a3.jpg.html
Screeny z CristalDiskInfo
https://zapodaj.net/...f1f105.jpg.html
https://zapodaj.net/...32e0c7.jpg.html

#2 Użytkownik jest niedostępny   eNeSik 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1872
  • Dołączył: Pt, 01 Wrz 17

Napisany 16 Kwiecień 2019 - 10:57

Blad wskazuje na problem z USB 3.0
Sprobuj odpiac urzadzenia USB (oczywiscie zostaw te wymagane). Ew. poprzepinaj w inne porty
Zaktualizuj sterowniki do plyty glownej/USB czy nawet sprobuj zainstalowac starsze czy Windowsowe

ps. jaki windows ?

Ten post był edytowany przez eNeSik dnia: 16 Kwiecień 2019 - 10:58


#3 Użytkownik jest niedostępny   artex112 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 80
  • Dołączył: Nd, 14 Cze 09

Napisany 16 Kwiecień 2019 - 11:11

Okej, spróbuję to zrobić, tylko nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać ^^. A system to Windows 10 Pro 64bit.

Ten post był edytowany przez artex112 dnia: 16 Kwiecień 2019 - 11:11


#4 Użytkownik jest niedostępny   artex112 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 80
  • Dołączył: Nd, 14 Cze 09

Napisany 16 Kwiecień 2019 - 11:23

Jak na razie myszkę i klawiaturę podpiąłem w inne usb. Najgorsze jest to, że mam same USB 3.0 a dwa porty USB zwykłe to z przodu. Reszta 3.0.

#5 Użytkownik jest niedostępny   artex112 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 80
  • Dołączył: Nd, 14 Cze 09

Napisany 16 Kwiecień 2019 - 13:58

Sprawdzałem też pliki komendą ''sfc /scannow'' i pokazuje ''Windows Resource Protection did not find any integrity violations.''

#6 Użytkownik jest niedostępny   artex112 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 80
  • Dołączył: Nd, 14 Cze 09

Napisany 16 Kwiecień 2019 - 14:48

Jeszcze muszę dopisać ^^. Właśnie testowałem pamięć ram programem od diagnostyki pamięci w systemie windows i także jest wszystko w porządku, test doszedł do 100% bez żadnych problemów. Więc czyżby to faktycznie byłby problem z jakimś portem USB?

Ten post był edytowany przez artex112 dnia: 16 Kwiecień 2019 - 14:49


Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych