Forum PCLab.pl: Przejście z PLUS do Virgin Mobile (nie ma takiego numeru) - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Przejście z PLUS do Virgin Mobile (nie ma takiego numeru) z T-Mobile nie można się do mnie dodzwonić. Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   Astral699 

  • [Illusive World]
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5761
  • Dołączył: Wed, 18 Sie 04

Napisany 16 Kwiecień 2019 - 16:51

Cześć
Sprawa wygląda tak. Tydzień temu przeszedłem z Plus na kartę do Virgin Mobile na abonament przenosząc numer. Wszystko fajnie, w miarę szybko, ale jak to w życiu bywa nie obyło się bez niespodzianek.
Przeniosłem numer z Plus do Virgina. Problem jest taki, że osoby z T-Mobile nie mogę się do mnie dodzwonić. "Nie ma takiego numeru". Problem zgłoszony do Virgina. 3 dni mijają i odnoszę wrażenie, że mają głęboko w du*** ten problem. Z każdej sieci (plus, play, orange) można się do mnie dodzwonić, jedynie z t-mobile jest problem.
Co polecacie zrobić? Skarga, reklamacja, UKE?

#2 Użytkownik jest niedostępny   vhp 

  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13356
  • Dołączył: Wed, 13 Sty 10

Napisany 17 Kwiecień 2019 - 09:12

Molestuj VM do skutku, a jak nic z tego nie wyjdzie, to skarga do UKE.

#3 Użytkownik jest niedostępny   hazhell 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1593
  • Dołączył: Wed, 11 Lip 12

Napisany 17 Kwiecień 2019 - 09:17

Osoby z T-mobile nie mogą się dodzwonić? NONSENS...

#4 Użytkownik jest niedostępny   vhp 

  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13356
  • Dołączył: Wed, 13 Sty 10

Napisany 17 Kwiecień 2019 - 09:19

Jaki nonsens? Zła konfiguracja na styku sieci. Koleżanka przeniosła się do Play i nie można było się do niej dodzwonić ze stacjonarnej Multimedii (Play po zgłoszeniu dość szybko ogarnął temat).

#5 Użytkownik jest niedostępny   Baronik 

  • weteran PCLab
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13711
  • Dołączył: Nd, 22 Cze 03

Napisany 18 Kwiecień 2019 - 12:58

Miałem to samo przy przeniesieniu z Play do T-Mobile - w moim przypadku była to wina sieci oddającej numer, czyli play. Tak przynajmniej twierdził tmobile. Jak się zgłosiłem ponownie do play to po kilku dniach faktycznie problem rozwiazano.

#6 Użytkownik jest niedostępny   Astral699 

  • [Illusive World]
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5761
  • Dołączył: Wed, 18 Sie 04

Napisany 18 Kwiecień 2019 - 16:13

Słuchajcie zgłaszałem to w pierwszej kolejności oczywiście do Virgina.
Wczoraj byłem w salonie PLUS i T-Mobile
W pewnym sensie miało to sens bo: z PLUS migrowałem i myślałem, że to właśnie PLUS coś źle "przeportował" do Virgina, ale okazuje się, że nie. Z kolei T-Mobile też ręce umył, odpowiadając mi, że w ich sieci mój numer nigdy nie figurował i co oni niby mają mieć wspólnego z problemem?

Tak czy siak, mija 7 dni od kiedy zaczęły się problemy. 7 dni od kiedy jestem w Virgin Mobile i czuję, że jestem w kropce bo nie wiem co dalej robić. Cierpliwość to nie jest moja mocna strona. Poza tym problem jest bardzo poważny, bo najbliższa rodzina (żona, rodzice) są w T-Mobile'u i nie mogą się do mnie dodzwonić. To nie jest sytuacja, którą mogę tolerować np przez kilka tygodni.

W Virginie powiedzieli mi, że jest to ogólnopolska "awaria" i nie jestem jedynym który ma taki problem. Sęk w tym, że nie znalazłem nikogo poza mną w takiej sytuacji, z tym problemem.
Czy znacie kogoś z Virgina i bylibyście w stanie potwierdzić, lub nie, opisany wyżej problem?

#7 Użytkownik jest niedostępny   vhp 

  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13356
  • Dołączył: Wed, 13 Sty 10

Napisany 19 Kwiecień 2019 - 07:38

W Virgin awaria była, ale się skończyła. Pisz skargę do UKE.

#8 Użytkownik jest niedostępny   Astral699 

  • [Illusive World]
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5761
  • Dołączył: Wed, 18 Sie 04

Napisany 19 Kwiecień 2019 - 09:52

Smieszne sytuacje się dzieją.
Dzownię wczoraj i po raz "enty" zgłaszam ten problem. Babka na infolinii mówi mi żebym podał jej konkretną godzine i numer telefonu z Tmobile kiedy ktoś próbował się ze mą skontaktować i nie "nie ma takiego numeru". No to mówię jej, że rozmawiam w tej chwili z Panią ale poprosiłem żeby żona będąca w Tmobile teraz do mnie zadzwoniła. Babka mówi, że widzi u siebie w systemie połączenie przychodzące do mnie, ja z kolei słyszę "pikanie" w słuchawce czyli ktoś próbuje się do mnie dodzwonić, ale ma sygnał "zajętości" - normalne. Rozłączyłem się. Efekt? Konkretnie ten 1 numer już może do mnie dzwonić, ale tylko ten. Ojciec w dalszym ciągu widzi "nie ma takiego numeru"
Pomysły? Na infolinii dodano ten jeden numer do jakieś listy? Absurd

#9 Użytkownik jest niedostępny   beba12 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 512
  • Dołączył: So, 16 Cze 07

Napisany 19 Kwiecień 2019 - 15:09

Zobacz postAstral699, o 19 Kwiecień 2019 - 10:52, napisał(a):

Smieszne sytuacje się dzieją.
Dzownię wczoraj i po raz "enty" zgłaszam ten problem. Babka na infolinii mówi mi żebym podał jej konkretną godzine i numer telefonu z Tmobile kiedy ktoś próbował się ze mą skontaktować i nie "nie ma takiego numeru". No to mówię jej, że rozmawiam w tej chwili z Panią ale poprosiłem żeby żona będąca w Tmobile teraz do mnie zadzwoniła. Babka mówi, że widzi u siebie w systemie połączenie przychodzące do mnie, ja z kolei słyszę "pikanie" w słuchawce czyli ktoś próbuje się do mnie dodzwonić, ale ma sygnał "zajętości" - normalne. Rozłączyłem się. Efekt? Konkretnie ten 1 numer już może do mnie dzwonić, ale tylko ten. Ojciec w dalszym ciągu widzi "nie ma takiego numeru"
Pomysły? Na infolinii dodano ten jeden numer do jakieś listy? Absurd

Może dodałeś przypadkiem numer żony do czarnej listy?

#10 Użytkownik jest niedostępny   P_M_ 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2407
  • Dołączył: Wt, 20 Sty 04

Napisany 19 Kwiecień 2019 - 17:08

Nic nowego. Teść zmienił z netii na teuton-mobile i nikt z playa (pół rodziny) nie mógł się dodzwonić. Pomogło postraszenie T-Mobile rozwiazaniem umowy i uke. Przez trzy miesiące twierdzili, że wszystko ok.
Dziadostwo nie telekom.

#11 Użytkownik jest niedostępny   Astral699 

  • [Illusive World]
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5761
  • Dołączył: Wed, 18 Sie 04

Napisany 19 Kwiecień 2019 - 20:17

Zgłosiłem dziś skarge do UKE na Virgina. Mają interweniować.
Szczęscie, nieszczęscie mam umowę bezterminową.

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych