Forum PCLab.pl: Problem z jednym wyskakującym oknem w chrome - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Problem z jednym wyskakującym oknem w chrome Problem z jednym wyskakującym oknem w chrome Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   szybki10 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4
  • Dołączył: Pt, 10 Lis 06

Napisany 20 Kwiecień 2019 - 19:19

Nie wiem czy ktoś się już z tym spotkał,od pewnego czasu po prawej stronie obok zegarka pojawia mi się coś takiego:



Dodaj obrazek

Wygląda jak powiadomienie systemowe Windows 10,ale powiadomieniem chyba nie jest,bo z tego co wiem to w naszym kraju Windows jeszcze nie wyświetla reklam.
Skanowałem system AdwCleaner,malwarebytes antimalware. Żaden z nich nic nie wykrywa,na stałe mam zainstalowany Bitdefender Internet Security też nic nie zgłasza. Wpisując w Google frazę"hinometrpot.com znajduje informację że korzysta z portu 443 i jego adres ip to 104.27.169.54.Zablokowałem ten adres w zaporze Windows defender na razie tego okienka nie widzę.Ale jak mówiłem wyskakuje rzadko.

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy to jest faktycznie jakiś niezniszczalny adware czy też po prostu Microsoft zaczął wyświetlać reklamy swoim użytkownikom.Jestem w programie Insider Preview w tak zwanym szybkim kręgu i mam wersję systemu win 10 pro 1903,tak że i taka sytuacja jest możliwa.Chciałbym jedynie aby ktoś to zweryfikował.

#2 Użytkownik jest niedostępny   toska78 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2973
  • Dołączył: Cz, 24 Lis 11

Napisany 20 Kwiecień 2019 - 19:26

A masz zainstalowane jakieś rozszerzenie do blokowania reklam? Bo to wyskakuje tylko przy uruchomionym Chromie, tak?

Ten post był edytowany przez toska78 dnia: 20 Kwiecień 2019 - 19:28


#3 Użytkownik jest niedostępny   szybki10 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4
  • Dołączył: Pt, 10 Lis 06

Napisany 20 Kwiecień 2019 - 20:44

dokładnie tak,mam ublock origin

#4 Użytkownik jest niedostępny   januzi 

  • ^ patryjota, katolig, bochater
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 35598
  • Dołączył: Nd, 08 Cze 03

Napisany 20 Kwiecień 2019 - 22:20

chrome://settings/content/notifications

zobacz tutaj czy masz coś w zezwoleniach, co dziwnie wygląda

raczej frst będzie potrzebny

#5 Użytkownik jest niedostępny   szybki10 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4
  • Dołączył: Pt, 10 Lis 06

Napisany 21 Kwiecień 2019 - 02:11

W powiadomieniach zablokowałem ten adres:"www.hinometrpot.com ,ale okienka i tak wyskakują.Jeśli chodzi o frst zamieszczam log

FRST.TXT:


https://drive.google...iew?usp=sharing

ADDITION.TXT

https://drive.google...iew?usp=sharing

#6 Użytkownik jest niedostępny   toska78 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2973
  • Dołączył: Cz, 24 Lis 11

Napisany 21 Kwiecień 2019 - 09:00

Uruchom FRST a następnie (poprzez skrót klawiszowy CTRL + Y) otwórz notatnik systemowy. Wklej w nim poniższą zawartość:

FirewallRules: [{2FF4900C-F75F-479B-8973-F81BF2945238}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\Lync.exe Brak pliku
FirewallRules: [{1C96F3DB-9D9F-4F95-8908-1D67D188654E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\UcMapi.exe Brak pliku
FirewallRules: [{352CB440-4D26-4836-8613-705DE532DAEB}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\NapiProjekt\napisy.exe Brak pliku
FirewallRules: [{4F1F6FA2-BACA-45CA-B643-29BEBC9A1595}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\NapiProjekt\napisy.exe Brak pliku
FirewallRules: [{AB209D7D-C732-4FF9-9519-E2BDFD756512}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe Brak pliku
Task: {E15D0692-401F-477B-A71E-D377FC1D0682} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
FF Extension: (Brak nazwy) - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\xul\extensions\MapShare-status@tomtom.com [nie znaleziono]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ofoeigeaodhbjogdigckajfhjbonaofg] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
2019-04-16 21:00 - 2019-04-16 21:04 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Acronis
2019-04-16 21:00 - 2019-04-16 21:00 - 000711712 _____ (Acronis) C:\WINDOWS\system32\Drivers\timntr.sys
2019-04-16 21:00 - 2019-04-16 21:00 - 000593952 _____ (Acronis) C:\WINDOWS\system32\Drivers\tdrpman.sys
2019-04-16 21:00 - 2019-04-16 21:00 - 000229408 _____ (Acronis) C:\WINDOWS\system32\Drivers\snapman.sys
2019-04-16 21:00 - 2019-04-16 21:00 - 000081952 _____ (Acronis) C:\WINDOWS\system32\Drivers\tifsfilt.sys
2019-04-16 22:01 - 2018-12-29 22:17 - 000000000 ____D C:\Users\szybk\AppData\Roaming\IObit
EmptyTemp:

Poprzez skrót klawiszowy CTRL + S (albo przez Plik -> Zapisz) zapisz zmiany w notatniku a następnie w FRST kliknij na Napraw. Na zakończenie naprawy FRST poprosi o restart systemu.

#7 Użytkownik jest niedostępny   szybki10 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4
  • Dołączył: Pt, 10 Lis 06

Napisany 21 Kwiecień 2019 - 20:25

Wykonałem to wszystko,ale dalej bez zmian.

https://drive.google...iew?usp=sharing

Wyłacze powiadomienia google i zobaczę co dalej.

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych