Forum PCLab.pl: Google Pixel 3 - nietypowy problem z gwarancją - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Google Pixel 3 - nietypowy problem z gwarancją Zakupiony w USA z Google Store

#1 Użytkownik jest niedostępny   Michuya 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 350
  • Dołączył: Wed, 04 Lut 09

Napisany 21 Kwiecień 2019 - 09:03

Cześć wszystkim!

Od dłuższego czasu próbuję uporać się z problemem oddania mojego telefonu na gwarancję i wygląda na to, że jestem w "błędnym kole", ale od początku.

Wiadomo, że Pixele nie są oficjalnie dostępne w Polsce, jednak miałem okazję zakupić telefon w Stanach poprzez Google Store. Teraz oczywiście mieszkam w Polsce i tu pojawia się przeszkoda.
Występuje u mnie problem z głównym aparatem i napisałem w tej sprawie do Google Supportu. Dostałem od nich odpowiedź, że z racji tego, że kupiłem telefon bezpośrednio z Google Store'a, gwarancja realizowana jest TYLKO na terenie kraju, w którym został zakupiony, wobec tego nie mogę im tego telefonu tak o po prostu wysłać. Spróbowałem poszukać innego rozwiązania i skontaktowałem się w tej sprawie z CTDI (autoryzowany punkt serwisowy/gwarancyjny m.in. telefonów Google'a na terenie Unii Europejskiej). Odpowiedzieli mi, że telefon przyjmą na naprawę gwarancyjną bez żadnego problemu, jednak żeby to zrobić muszę zarejestrować Pixela na taką naprawę poprzez Google Support. Po wymianie kilku maili z Supportem (wszystko szło w dobrym kierunku) rozmowy stanęły na tym, żebym podał im numer zgłoszenia do CTDI, aby mogli rozpocząć proces gwarancyjny. Problem w tym, że takiego numeru nie posiadam, gdyż nie mogę otworzyć zgłoszenia bez wcześniej wspomnianej rejestracji przez Google Support.
Reasumując: CTDI prosi, abym zarejestrował urządzenie w Supporcie, natomiast Support nie chce tego uczynić bez podania numeru zgłoszenia do CTDI (którego nie posiadam). Błędne koło.

Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem, bądź cokolwiek słyszał? Nie sądzę, żeby na forum było wielu posiadaczy Pixela, jednak doceniam jakąkolwiek pomoc. Nie ukrywam, że jest to dla mnie duży problem, gdyż aparat to był jeden z tych aspektów, dla których zdecydowałem się ten telefon zakupić.

Pozdrawiam serdecznie,

Michał

#2 Użytkownik jest niedostępny   Petru23 

  • 5`nizza
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 29176
  • Dołączył: Cz, 15 Lis 07

Napisany 21 Kwiecień 2019 - 11:35

Przekaż stanowisko googla do Ctdi

#3 Użytkownik jest niedostępny   Emanl 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 875
  • Dołączył: Pn, 09 Cze 14

Napisany 21 Kwiecień 2019 - 12:51

Widzę że da się składać zgłoszeniami o naprawę online na stronie ctdi, może chodzi oto że masz wypełnić takie zgłoszenie naprawy i wysłać ten numer do Googla.

#4 Użytkownik jest niedostępny   Petru23 

  • 5`nizza
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 29176
  • Dołączył: Cz, 15 Lis 07

Napisany 21 Kwiecień 2019 - 12:55

Sam będę składał dzisiaj a może juto reklamację do ctdi. Zobaczę, czy nadają nr rma od razu czy po wstępnej weryfikacji.
Ale kolega wyżej dobrze prawi.

Ten post był edytowany przez Petru23 dnia: 21 Kwiecień 2019 - 12:55


#5 Użytkownik jest niedostępny   Michuya 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 350
  • Dołączył: Wed, 04 Lut 09

Napisany 22 Kwiecień 2019 - 17:25

Kiedy pytałem o ewentualny numer zgłoszenia to powiedzieli, że i tak nie mam bo muszę uprzednio zarejestrować, więc z góry założyłem, że zgłoszenie online nic mi nie da. Jeśli faktycznie taki numer otrzymuje się bez weryfikacji to problem z głowy. Daj znać proszę Petru23 jak to u Ciebie wygląda :D

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych