Forum PCLab.pl: Czy moge zwrocic towar do stacjonarnego media markt 18dni po zakupie - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Czy moge zwrocic towar do stacjonarnego media markt 18dni po zakupie Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   zadampytanie 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1
  • Dołączył: Wed, 24 Kwi 19

Napisany 24 Kwiecień 2019 - 08:46

Witam.

06.04.2019 moja mama zakupiła telefon w sklepie stacjonarnym media markt. Po 3 dniach użytkowania wystąpił problem z ładowaniem tel. Po tzw. "hard reset" wszystko wróciło do normy. Wczoraj problem wystąpił ponownie.. Po kilku godzinach znów zaczął reagować na podłączanie ładowarki i w końcu zaczął ładować. Dziś już działa.. NIE MAM JUŻ NERW. Na infolinii MM powiedzieli mi że ma do 30dni na zwrot i wszystko zależy od pracownika marketu.

Czy jest szansa że dostanie nowy telefon tzn jak dopłaci za inny droższy model ? Co mam mówić i przy czym się ewentualnie upierać ? Interesuje ją tylko wymiana (W media markt podobno nie robią z tym problemu). Tel. jest w stanie idealnym ale bez folii, słuchawki i inne rzeczy opakowane w folii.

Ten post był edytowany przez zadampytanie dnia: 24 Kwiecień 2019 - 08:47


#2 Użytkownik jest niedostępny   Jackal_pl 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1240
  • Dołączył: Cz, 05 Sie 10

Napisany 24 Kwiecień 2019 - 08:54

Musisz pójść osobiście i dopytać. Na pewno przyjmą na reklamację z tytułu gwarancji lub rękojmi, ale czy wymiana na droższy model wchodzi w grę? Wg prawa nie mają takiego obowiązku. Warto być grzecznym i się nie pieklić - więcej z ten sposób załatwisz.

#3 Użytkownik jest niedostępny   Pampalini 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 227
  • Dołączył: Pn, 04 Sie 14

Napisany 24 Kwiecień 2019 - 09:38

Siemanko :)Z racji że miałem niejednokrotnie do czynienia z MM a właściwie ze zwrotami to podzielę się wiedzą :)
MM gwarantuje 30 dni od zakupu na zwrot zakupionego produktu jak nam coś " nie pasuje " i jest to fakt oddawałem już 2 telewizory 2 telefony słuchawki klawiaturę i czajnik bezprzewodowy
fakt produkt musi być w stanie jak przy zakupie nie licząc otwarcia pudełka nie rozpruwać go całego :D

Więc zaczynamy :) Pakujesz telefon wbijasz ( czy tam mama ) do MM gdzie był kupiony telefon podejść do biura obsługi klienta że korzystam z prawa zwrotu do 30 dni np z powodu nietrafionego prezentu
( nie trzeba podawać powodu ale mogą zapytać )
dobra rada NIE MÓWIĆ O USTERCE/WADZIE bo wtedy oni mają obowiązek do odesłania telefonu do serwisu co wydłuży czas oczekiwania a polski serwis np samsunga jest bardzo oporny.

Kolejną sprawą jest o ile w BOK połkną haczyk to przyjdzie pracownik działu sprawdzić czy telefon jest cały i czy nie ma rys zadrapań itd..
jak będzie ok zabiorą telefon dadzą kwit z kwitem do kasy po odbiór gotówki jeżeli było płacone kartą jakąkolwiek zwrot poleci na konto bankowe można również wymienić np na inny kolor
lecz jak telefon ma wady to lepiej zabrać gotówkę dołożyć i kupić coś innego.

Jeszcze jedna rada do BOK wbijamy na spokojnie bez nerwów i nie dać się sprowokować nerwy to oznaka słabości/bezsilności a oni to od razu wykorzystają bo są przygotowani do " walki z nerwowym klientem ) i kończy się to zazwyczaj wizytą u Rzecznika Praw Konsumenta.


pozdrowionka i powodzenia :)

#4 Użytkownik jest niedostępny   ODIN85 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13053
  • Dołączył: So, 02 Maj 15

Napisany 24 Kwiecień 2019 - 14:52

No a potem ktoś to kupi z outletu. Super rada :thumbup:
Złota cebula dla Ciebie.

#5 Użytkownik jest niedostępny   Pampalini 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 227
  • Dołączył: Pn, 04 Sie 14

Napisany 24 Kwiecień 2019 - 15:20

Zobacz postODIN85, o 24 Kwiecień 2019 - 14:52, napisał(a):

No a potem ktoś to kupi z outletu. Super rada :thumbup: Złota cebula dla Ciebie.


Jak już to z powrotem wraca na " półkę " to co ma wyrzucić aby następny nie otrzymał wadliwego produktu
jak już z ciebie taki ogrodnik i rzucasz cebulami to albo odkup od chłopaka tego fona albo powiedz sprzedawcom aby nie sprzedawali bubli
bo tez nie masz pewności czy chłopak nie załapał się na przechodzony model
w handlu nie ma sentymentów albo tracisz albo walczysz o swoje
a jak chcesz mieć pretensje to miej do ustawodawcy że pozwala na takie praktyki aby wadliwe albo po zwrocie produkty trafiały z powrotem do obrotu ( na półki )


pozdrowionka :)

#6 Użytkownik jest niedostępny   BlackBishop 

  • ostatni sprawiedliwy
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7544
  • Dołączył: Nd, 14 Wrz 08

Napisany 24 Kwiecień 2019 - 15:51

no właśnie o to chodzi - jak nie powiesz, że oddawany produkt ma wadę to skąd sprzedawca ma wiedzieć?
sprzęt wróci do obrotu i niech kolejny klient martwi się zepsutym kartoflem...
jakby wiedzieli to mogli by oddać do serwisu producenta

#7 Użytkownik jest niedostępny   ODIN85 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13053
  • Dołączył: So, 02 Maj 15

Napisany 24 Kwiecień 2019 - 17:37

To dać na rękojmię i po problemie.

Ten post był edytowany przez ODIN85 dnia: 24 Kwiecień 2019 - 17:38


#8 Użytkownik jest niedostępny   Pampalini 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 227
  • Dołączył: Pn, 04 Sie 14

Napisany 24 Kwiecień 2019 - 17:41

Zobacz postBlackBishop, o 24 Kwiecień 2019 - 15:51, napisał(a):

no właśnie o to chodzi - jak nie powiesz, że oddawany produkt ma wadę to skąd sprzedawca ma wiedzieć?sprzęt wróci do obrotu i niech kolejny klient martwi się zepsutym kartoflem...jakby wiedzieli to mogli by oddać do serwisu producenta


Ech oddałem wadliwy telefon poinformowałem pracowników z MM o tym fakcie dali nowe naklejki i na półkę byłem przy tym OSOBIŚCIE takie są realia sieci handlowych niestety
czy sprzedawca się przejmuje jak kupimy wadliwy produkt ? NIE
to dlaczego mamy się przejmować kimś niech później martwią się inni
co konia obchodzi jak się fura przewróci.

I powiem tyle niepotrzebny off top

zadampytanie - Nie przejmuj się innymi zrób jak ci napisałem to jest twoja kasa a nie specjalistów od off topu serwis na bank odrzuci reklamację na 100%


pozdrowionka :)

Ten post był edytowany przez Pampalini dnia: 24 Kwiecień 2019 - 19:03


Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych