Skocz do zawartości
maxikoa

Profesjonalny komputer do streamingu na lata - 10k+

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł czas, żeby zupgrade'ować maszynę do streamowania. Budżet tak naprawdę nie gra znaczącej roli (oczywiście w ramach rozsądku, nie chcę przepłacać bez sensu, ale jakość jest zdecydowanie na pierwszym miejscu), najbardziej zależy mi na tym, żeby maszyna była na tyle mocna, aby uciągnęła wszystkie dzisiejsze gry na max detalach i stabilny ich streaming przy 6k bitrate'u, oraz żeby była najbardziej jak to możliwe bezawaryjna. Cel jest taki, żeby sprzęt starczył na kilka lat do przodu i aby nie trzeba było go modyfikować co chwilę, więc jestem gotów zapłacić górkę, za to aby komputer miał zapas na gry które powstaną w najbliższych latach.

 

Obecnie streamuję przy 1080p 60 klatek, bo więcej na twitchu się nie da, ale monitory mam pod 144hz, więc fajnie jak by udało się z tym współpracować.

 

Jeżeli chodzi o obecne trendy w sprzęcie, to jestem kompletnie zielony, więc będę wdzięczny za wszelkie porady jak powinien wyglądać dobry komputer w 2019 roku.

 

Dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PNY Technologies NVIDIA Quadro RTX 5000, 16GB GDDR6, 384-bit (VCQRTX5000-PB)

I po budżecie... :E

Jaki budżet na MB, CPU, RAM...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Coś takiego:

 

https://www.x-kom.pl/lista/o1g60vs7n

 

i9, 32 GB RAM (na zapas), Kraken do chłodzenia tego potwora i9, płyta z porządną sekcją zasilania, przewiewna buda + dodatkowy wentylator 140mm na przód), topowy zasilacz z zapasem mocy, RTX 2080 Ti, SSD 512 GB na system i najczęściej grane gry, drugi SSD 1TB na resztę gier i dane.

 

Jeśli chcesz wydać mniej:

 

- schodzimy póki co do 16 GB RAM (na razie spokojnie starczy)

- zmieniamy grafikę na RTX 2080 - https://www.x-kom.pl/p/445413-karta-graficzna-nvidia-gigabyte-geforce-rtx-2080-gaming-oc-8gb-gddr6.html