Skocz do zawartości
mateuszjaskulapl

Laptop dla grafika do 8000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Potrzebuję porady w kwestii doboru sprzętu do pracy.

Jestem grafikiem pracującym w środowisku Corela, CADa, Sketchupa czasem Photoshop i podobne.

Poszukuję sprzętu przenośnego dobrej jakości który uciągną by moje projekty. Budżet do 8000zł

W zasadzie podoba mi się Dell XPS z i7-8750H i grafiką GTX1050Ti Choć ma wadę w postaci braku klawiatury numerycznej.

Jednak czytałem kiedyś że karty GeForce nie są najlepsze do grafiki komputerowej i w tym celu lepiej się sprawdzają karty Quadro.

raz góra dwa razy w roku lupie zagrać w jakiś nowy tytuł.

Czy ktoś z was ma jakieś doświadczenie w tej materii? Obecnie Pracuje na Insironie 7720 z I7 oraz kartą Geforce 660m. Ale to już leciwy sprzęt miewający humory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie który komputer będzie lepszym wyborem

Dell Precision M7530 i7-8750H/8GB/256/Win10P P1000

Dell XPS 15 9570 i7-8750H/8GB/256/Win10 GTX1050Ti FHD

Kiedy ostatnio interesowałem się sprzętem komputerowym rządził Windows XP więc oznaczenia podzespołów obecnie nie są dla mnie jasne. Nie mam pojecia jak się ma karta graficzna GTX1050Ti do Quadro P1000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dell Precision M7530 i7-8750H/8GB/256/Win10P P1000 - 8499zł

Z laptopów do profesjonalnych zastosowań Dell Precesion M7530 wyposażony w kartę Quadro P1000 będzie dobrym wyborem.

 

ASUS ZenBook Pro UX580GE i7-8750/16GB/512PCIe/Win10P - 7999zł 7499zł

ZenBook Pro UX580GE z kartą graficzną GTX 1050Ti również wystarczy do Twoich zastosowań. Ma wyświetlacz na touchpadzie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Widzę że do tej pory pracowałeś na laptopie 17 calowym, jeśli chciałbyś przy takim pozostać ( co polecam bo chłodzenie z reguły będzie lepsze a co za tym idzie wydajność):