Skocz do zawartości
Roman85

Router do 130 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na początku zaznaczam, że jestem laik jeśli chodzi o modemy i routery wi-fi. I dlatego zwracam się do was.

Poszukuje router wi-fi do 130 +/- zł. Obecnie mam modem z kablówki gdzie mam przepustowość 250 mb/s. z tego modemu chciałbym podłączyć router wi-fi a z routera podłączyć komputer. Już miałem taką kombinacje tylko , że obecny router był tylko do 100 mb/s.

 

Także prosiłbym o pomoc w znalezieniu odpowiedniego routera wi-fi do 130 zł +/-

 

Dziękuje wszystkim za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli potrzebujesz routera z gigabitowymi portami, ale tu trzeba mieć 130+: Totolink A3002RU (139zł), TP-Link Archer C6 (152zł) czy Totolink A3002RU v2 (159zł).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli potrzebujesz routera z gigabitowymi portami, ale tu trzeba mieć 130+: Totolink A3002RU (139zł), TP-Link Archer C6 (152zł) czy Totolink A3002RU v2 (159zł).

 

Pewnie tak. Nie znam sie dlatego polegam na was. Jesli jest potrzeba do dołożę kase do tego routera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok zamawiam Totolink A3002RU. Dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolę nie brać używek. Biorę tego totolink ale dziękuję za propozycje

Edytowane przez Roman85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już chcesz brać tego Totolinka to bierz tą poprawioną wersję V2. Miałem tą pierwszą wersję śmigał bez zastrzeżeń ale panel administracyjny to IMO porażka jeśli chcesz zrobić coś więcej niż zmienić hasło do WiFi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach