Skocz do zawartości
adamos33

Głośniki do Pc (film,muzyka,sporadycznie gry) 300/400zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przymierzam się do zakupu jakiś głośników do Pc,obecne Creative 5.1 Cambridge Soundworks DTT2200 swoje dobre lata mają za sobą

i czas na zmianę,preferował bym raczej coś z 2.1 i lubię "dobry" bass,wiem że kwota nie za duża (300zł może max.400) i cudów nie będzie

ale w tym temacie jestem zielony i nawet nie wiem na co patrzeć,tzn. moc,firmę itd.

pokój gdzie będą stały to 3,5m x 4,5m i nie koniecznie na biurku.

ps. ostatnio znajomy pochwalił się swoimi Logitech Z906 i mocy im nie brakuje,ale tu bym musiał sporo dołożyć,używki są w granicy 500/600zł

a nawet nie wiem czy warto w takie używane się "pakować".

Z góry dziękuję za jakieś rady i sugestie.

 

a cha,karta dźwiękowa z płyty gł. Z370 EX4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Edifier z mojego wątku na tym forum. Podobno w tej cenie graja bardzo przyzwoicie.

Edytowane przez Passt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"ps. ostatnio znajomy pochwalił się swoimi Logitech Z906 i mocy im nie brakuje,ale tu bym musiał sporo dołożyć,używki są w granicy 500/600zł"

Przez wielu te głośniki są uważane za wyjątkowo słabe jeżeli chodzi o słuchanie muzyki.

Jest duzo lepszych kolumn stereo ale nie wiemy gdzie konkretnie je postawisz?

Monitory mogą stać na szerokim biurko/ komodzie czy standach tylko czy myślisz o zestawie 2.0?

Taki zestaw duzo bardziej naturalnie zagra niemal każdy gatunek od zestawu z subem.

Za 700zł można by już zaczynać szukać używanych kolumn podłogowych oraz wzmacniacza i też polecam taki układ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aro1991 no właśnie nie wiem czy nie lepiej dozbierać i kupić coś ze wzmacniaczem,a kolumny/głośniki było by gdzie postawić,w sumie w pokoju sporo miejsca poza tym że ma wymiary 3,5 na 4,5m,