Skocz do zawartości
Piotr991

Używany laptop 600- 900 zł. Jaki? Filmy, internet, starsze gry

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako, że mój Samsung RC520, którego kupiłem 3 lata temu za podobne pieniądze zaczyna odmawiać posłuszeństwa- szukam czegoś w budżecie najlepiej max 900 zł. Ekran minimum 15.6 cala. Na poprzednim laptopie czasem grałem w starsze gry (lol, wot) fajnie by można było uruchomić trochę nowsze tytuły, więc nie wiem jak z kartą graficzną. Zależy mi na dysku SSD- dysk HDD mogę przełożyć z poprzedniego laptopa jako drugi dysk. Tak samo z ramem- posiadam kość 4 gb także fajnie jakby nowy laptop miał zajęty tylko 1 slot (dobrze rozumuję?). Na długości pracy na baterii mi nie zależy, laptopa używam tylko w domu. Mogę odliczyć VAT więc wzięcie od kogoś kto wystawia faktury będzie dodatkowym atutem. Nie znam się za bardzo na tym dlatego nie mam nawet żadnych propozycji. Polecicie coś? Z góry dzięki.

Edytowane przez Piotr991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj w tym budżecie nie poszalejesz :). RAM w tych modelach był dość wolny, obecnie 2x4 GB kupisz za stówkę więc ja bym sprzedał laptopa w całości. Dyski SSD również są bardzo tanie. Ja w tym budżecie mogę polecić np. to:

https://shoplet.pl/ibm-lenovo/9122-lenovo-thinkpad-l540-i5-4300m-4gb-500gb-bt-w10p.html