Skocz do zawartości
Dimes

Orange światłowód a zwykly internet

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, przeprowadzam sie na nowe mieszkanie i chce zalozyc tam internet. I pytanie pojawia sie jaki, na moje osiedle dostarcza orange swiatlowod i inea i z tego co sie orientuje jest to radiowka (?). Jestem totalnie zielony w tym temacie, sprawdzilem zasiegi na stronie producentow i oprocz tego, ze "usluga jest dostepna" to niczego innego nie znalazlem. Tez chetnie przyjme wszelkie opinie o sieci swiatlowodowej i ogl o orange. Mam nadzieje, ze jest to zrozumiale w jakikolwiek sposob, dziekuje za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam z orange ale światłowód vs radiówka to według mnie ten pierwszy,pomijając to że orange to chyba najdroższa opcja na rynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A odczuje roznice w pingu po kablu miedzy swiatlowodem a radiowka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jakie prędkości i w jakich cenach gwarantuje Ci lokalny dostawca internetu radiowego? O ile jest taniej i o ile wolniej?