Skocz do zawartości
RsNeo

Jak schłodzić tę obudowę ? A raczej komponenty w niej.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jako że zamówiona wcześniej prze zemnie obudowa nie dojedzie zaproponowano mi inną a mianowicie taką:

Thermaltake Level 20 XT.

https://www.komputronik.pl/product/585479/thermaltake-level-20-xt-tg.html?utm_source=Ceneo&utm_medium=link&utm_campaign=Promo

 

post-65973-15618179697899_thumb.jpg

 

W standardzie ma tylko jeden wentylator z tyłu wiadomo trzeba więcej.

Nie znam się na wentylatorach za mocno i tu prośba ktoś może podpowiedzieć jak to zrobić ?

Moja wizja ;) jest taka żeby zamontować z przodu trzy wentylatory 120mm sterowane przez płytę główna i tu koniecznie muszą być PWM.

Na dole pod kartą graficzną zamontować następne dwa 120mm sterowane przez kartę graficzną (też muszą być PWM).

A na górze obudowy zamontuję moje stare wentylatory kontrolowane przez kontroler zewnętrzny i będą one wyciągały powietrze do góry. (2x 120mm)

 

Pytanie tylko jakie mam kupić te pięć wentylatorów ?

Budżet szczerze powiem jak najniższy nie chce żadnych RGB, po prostu mają działać i spełniać swoje zadanie ciszej niż odkurzacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest przewiewna obudowa - szkło na froncie i topie dławi wentylatory. Wpakowanie do tej obudowy sprzętu z sygnaturki nie jest najlepszym pomysłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym ale jest ładna. Podoba mi się i spełnia moje warunki montażu podzespołów.

Tylko kwestia wentylatorów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli świadomie chcesz brać tą budę, to spoko, tylko przy podzespołach z sygnaturki, które potrafią łyknąć sobie do 500W w środku będzie ciepło i wentylatory bardzo tego nie zmienią, ponieważ ich wydajność będzie niska przez zatkany front i top.