Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Rozglądam się za porządniejszym mikrofonem krawatowym celem zamiany mojego Zalmana ZM-MIC1. Trafiłem na mikrofon Maono AU-100.

 

Pojawia się on w dwóch wersjach - wersja droższa link aliexpress z jakimś dodatkowym driverem na baterie na kablu z przełącznikiem "active/passive"

oraz wersja tańsza czyli sam mikrofon bez drivera link aliexpress.

Linki do ali gdyż tylko tam można dostać wersję bez drivera, w polsce normalnie jest do kupienia tylko z.

 

Moja karta dźwiękowa ma b. dobre wejście mikrofonu, bo już Zalman za 20zł brzmi naprawdę świetnie i głośno bez gaina, ale jest to bardzo awaryjny mikrofon i już moja czwarta sztuka która też powoli pada...

 

Niestety na technikaliach mikrofonowych nie znam się kompletnie w ogóle więc nie wiem którą wersję powinienem kupić. Zapewne ta z driverem będzie uniwersalna, ale te 40zł taniej też kusi moją pazerną kieszeń :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego mikrofonu bez wzmacniacza mikrofonowego chyba się nie zasili dlatego jest w tej wersji z driverem. Więc jak chcesz to do pc podpinać albo komórki czy coś to tylko taka opcja.Do tego baterie często starczają na bardzo krótko i tego typu krawatówki do PC przerabiają na inne zasilanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To w takim razie istnieje jakaś krawatówka do 100zł lepsza od zalmana? Stojący niestety nie wchodzi w grę.

 

Cóz, zawsze mogę kupić i spróbować czy na passive będzie działało. A taka bateria na ile czasu pracy może starczyć? Akurat LR44 mam zapas no ale jak po tygodniu będę musiał wymieniać to trochę średnio

 

I z tego co tam wyczytałem własnie podobno do smartfona nie trzeba active, chyba że on bierze zasilanie z pinów sluchawkowych bo widzę że w standardzie jest jack combo

Edytowane przez Hafexo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach