Skocz do zawartości
Samidoll

Zarzadzanie czy zarzadzanie i inzynieria produkcji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam dylemat co wybrać. Zarządzanie czy zarządzanie i inżyniera produkcji. Jestem po technikum mechatronicznym ale nie planuje być mechatronikiem stąd ta zmiana branży. Doradzicie mi różnice miedzy tymi dwoma kierunkami? Co jest lepsze? Co byście mi doradzili? Czy po takim zarządzaniu i inżynierii produkcji miałbym szanse dostać praca w czymś takim jak dyrektor jakiegoś klubu piłkarskiego gdyz to jest moja pasja? Czy tylko zwykłe zarządzanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarządzanie czy zarządzanie i inżyniera produkcji.

Na moje oko,zarządzanie i inżynieria produkcji będzie lepsze niż zarządzanie.

Na inżynierii produkcji będziesz miał do czynienia z maszynami produkcyjnymi,procesami produkcyjnymi itd.Po takim kierunku(jak trafisz na prace w zawodzie) to nadzorujesz zakładem produkcyjnym(kierownik produkcji-tak to się nazywa). Oczywiście po takich studiach masz inż.,czyli będziesz miał na bank takie przedmioty jak matma,fizyka,elektrotechnika itd.

Zwykłe zarządzanie jest zdecydowanie gorszą opcją,po takich studiach skończysz co najwyżej na kasie w biedronce ;)

 

Jestem po technikum mechatronicznym ale nie planuje być mechatronikiem stąd ta zmiana branży.

Gdybym cofął czas i był w odpowiednim miejscu to też byłbym technikiem mechatronikiem,teraz nadrabiam zaległości,gdyż studiuję na tym kierunku

Mechatronika to teraz jeden z najatrakcyjniejszych kierunków na studiach,ale fakt ciężkie studia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak na innych uczelniach ale na PŁ kierunek "zarządzenie i inżynieria produkcji" był najmniej renomowanym kierunkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet mniej, niż europeistyka czy edukacja techniczno-informatyczna?

 

Nie no, bez przesady.