Forum PCLab.pl: Do 2500zł. Huawei P30 ? - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Do 2500zł. Huawei P30 ? Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   Mikkonen 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2002
  • Dołączył: Nd, 17 Kwi 05

Napisany 11 Lipiec 2019 - 20:47

Witajcie, czas na wymianę leciwego Galaxy A5 2015. Kwota około 2500zł, najlepiej z normalnego sklepu.

Priorytet:
- Aparat (na tyle dobry, aby zastąpił tanią lustrzankę sprzed kilku lat)
- Ekran OLED (max 6.4 cala)

Czy poza Huawei P30 (na który już się prawie zdecydowałem) jest cokolwiek wartego rozważenia ? Albo coś, na co warto poczekać?
Mi9 odpada ze względu na dość przeciętny aparat. S10 trochę drogi, pod względem zdjęć też nie ma rewelacji. Pixel3 niedostępny poza allegro, na minus jego wygląd. Zenfone 6 niby OK, ale czy ma start do P30 pod względem ekranu i aparatu ?

#2 Użytkownik jest niedostępny   fliperpl 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7361
  • Dołączył: Pn, 19 Wrz 11

Napisany 11 Lipiec 2019 - 22:15

Po spadkach cen P30 wydaje się być spoko wyborem.

#3 Użytkownik jest niedostępny   xede 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7334
  • Dołączył: Cz, 24 Sie 06

Napisany 12 Lipiec 2019 - 07:44

oneplus 7, choc pewnie aparat bedzie lepszy w p30 asus bedzie mial podobnie albo gorzej z aparatem jak OP7

#4 Użytkownik jest niedostępny   Postrach 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4384
  • Dołączył: Cz, 16 Sie 07

Napisany 12 Lipiec 2019 - 11:28

W s10 w maju mocno poprawili fotki i tryb nocny, ciekawe czy jeszcze coś dłubną , bo sam myślę nad p30 pro vs samsung , ale mając oba w rękach lepsze wrażenie sprawiał samsung.

Ten post był edytowany przez Postrach dnia: 12 Lipiec 2019 - 12:14


#5 Użytkownik jest niedostępny   jongover 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 327
  • Dołączył: Cz, 12 Lut 15

Napisany 12 Lipiec 2019 - 11:50

Ogólnie to P30 robi najlepsze fotki w tym budżecie, ale pod warunkiem że akceptujesz fakt że po ciemku zdjęcia będziesz robił te kilka sekund potrzebnych do naświetlenia. Zdjęcia z ręki wyjdą pewnie lepsze na S10.

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych