Forum PCLab.pl: Wydajny Cube PC GTX 1080 Zotac AMP 16GB DDR4 HyperX FURY Ryzen 5 1600x - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Informacja

Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z regulaminem działu. Wątki niezgodne z regulaminem lub bez podanej ceny przedmiotów będą usuwane.

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Wydajny Cube PC GTX 1080 Zotac AMP 16GB DDR4 HyperX FURY Ryzen 5 1600x ASRock B450m Pro4, SilentiumPC Fortis 3, Vero L2 500W, TT Core v21 Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   MadeThug 

• Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze

Napisany 11 Lipiec 2019 - 22:28

Witam,

sprzedaje swój komputer stacjonarny, jest to bardzo wydajna jednostka MicroATX w stylu Cube Case na obudowie Thermaltake Core V21.

Jestem grafikiem, sprzęt pracował przy obróbce grafiki w PS, stał tylko w jednym miejscu, w klimatyzowanym pomieszczeniu.

Jest to PC w którym za wydajność odpowiada karta firmy Zotac model 1080 AMP! 8GB GDDR5X (Micron) oraz procesor AMD Ryzen 5 1600x 4.0 Ghz turbo, socket AM4, 6 rdzeni, 12 wątków, 16MB Cache. Dodatkowo 16GB Ram DDR4 od Kingston model HyperX FURY 2400Mhz Cl15, płyta główna ASRock B450m Pro4. Wszystko zasilane jest przez SilentiumPC Vero L2 500W Bronze. Procesor chłodzony przez SilentiumPC Fortis 3 HE1425 v2, dodatkowo w obudowie oprócz fabrycznego dużego wentylatora z przodu, zamontowane są 2 dodatkowe wentylatory od Be quiet! model 140mm Pure Wings 2. Dzięki temu obudowa jest bardzo chłodna, a sprzęt pracuje niesłyszalnie gdy nie jest mocno obciążony (internet, filmy itp.) Karta graficzna również zarządza wentylatorami tak że podczas lekkiego obciążenia nie jest słyszalna (jak ktoś chce to wartości wentylatorów można sobie ustawić samemu programem od ZOTAC)