Skocz do zawartości
pykaso

laptop do pracy; renderingu; [4500-5000]

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zwracam się do doświadczonych użytkowników o radę. Planuje wymienić swojego wysłużonego Lenovo G500 na coś nowego. Jestem studentem architektury - laptop to mój jedyny komputer, w związku z czym musi podołać pracy na wielu programach jednocześnie. Programy dosyć obciażające; Photoshop, Illustrator, InDesign, AutoCAD, SketchUP, 3dsMAX, Rhinoceros, Archicad, Revit. Komputer wykorzystuje również do renderowania (vray). Czasami również zdarza mi się w coś zagrać, ale to mniej istotne.

 

Matryca 15,6 cala, zależy mi na dobrej jakości, matowa z możliwie najlepszym odwzorowaniem kolorów (pracuje czasami w grafice komputerowej)

 

Chyba najbardziej zależy mi na możliwe najwydajniejszym procesorze, 16 GB pamięci, karta graficzna która starczy na dłuższy czas (być może coś powyżej GTX 1050, np GTX 1060). W kwestii karty graficznej w grę wchodzi tylko Nvidia.

 

Laptop powinien mieć dysk SSD na przechowywanie programów oraz dodatkowo może jakiś HDD.

Koniecznie z Windowsem 10.

 

Nie zależy mi raczej w ogóle na czasie pracy na baterii, zwykle pracuje na laptopie podłączonym do sieci.

 

Budżet to około 4500 max 5000.

 

Najbardziej podoba mi się Lenovo Legion Y530 https://www.x-kom.pl/p/481159-notebook-laptop-156-lenovo-legion-y530-15-i7-8750h-16gb-256-win10x-gtx1060.html chociaż trochę przekracza budżet niestety.

 

Z góry dziekuje wszystkim za odpowiedź, pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybrałeś bardzo dobry model - ma dobre chłodzenie które pozwoli wykorzystać potencjał CPU - no i można kupić bez Windowsa ;)

 

Jeśli budżet Ci nie pozwala to możesz wybrać wersję z GTX 1050 Ti - różnica nie jest tak wielka jak mogłoby się wydawać a mógłbyś wtedy sporo zaoszczędzić:

 

Lenovo Legion Y530-15 i7-8750H/16GB/256/Win10X GTX1050Ti - 4199 zł