Skocz do zawartości
Expande

Karta do 1500?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Parę tygodni temu pytałem o kartę używaną do 500 zł, jednak zmieniła się koniunktura , postanowiłem trochę pokombinować i kupić lepszy komputer

Większość komponentów mam już wybraną, został dobór karty i jestem ZIELONY

No bo tak - nie będę w ciągu 2-3 lat na pewno wymieniał jej na nowszy model więc zależało by mi na tym żeby przez ten czas możliwie korzystać z niej bez obaw

Ogólnie lubię AMD i będę opierał komputer na procku Ryzen 2600 zatem myślałem nad nowym RX 5700 który wydaję się być dla mnie świetny pod względem jakość/cena

Ale potrzebuje opinii jakiś mądrych głów , Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Parę tygodni temu pytałem o kartę używaną do 500 zł, jednak zmieniła się koniunktura , postanowiłem trochę pokombinować i kupić lepszy komputer

Większość komponentów mam już wybraną, został dobór karty i jestem ZIELONY

No bo tak - nie będę w ciągu 2-3 lat na pewno wymieniał jej na nowszy model więc zależało by mi na tym żeby przez ten czas możliwie korzystać z niej bez obaw

Ogólnie lubię AMD i będę opierał komputer na procku Ryzen 2600 zatem myślałem nad nowym RX 5700 który wydaję się być dla mnie świetny pod względem jakość/cena

Ale potrzebuje opinii jakiś mądrych głów , Pozdrawiam

Na razie RX5700 to tylko referenty - z wentylatorem promieniowym(turbina),niestety są głośne i gorące.Pierwsze autorskie konstrukcje RX5700 mają się pojawić w sierpniu

Do 1500 zł RTX 2060 z nowych,używki to GTX 1080,nic lepszego w tej cenie od wymienionych nie kupisz

Edytowane przez Splendor_97

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od paru dni dostępny jest PROGRAMOWY mod dla navi - powerplay tables

dzięki temu modowi , nie tracąc gwarancji itp. itd. można kartę już ładnie podkręcać