Skocz do zawartości
anneclementine

kompletny laik - kobieta ;) do 2 tys., do gier, chętnie używany

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zacznę od tego, że nie znam się na sprzęcie kompletnie, nie zrozumiem prawdopodobnie wiele z waszych rad, dam też sobie wmówić ile wlezie ;) ale ufam wam. Szukam komputera stacjonarnego do gier, tak żeby hulały simsy 4 z dodatkami, civ VI, skyrim. Niekoniecznie na najwyższych ustawieniach. Nie gram online, nie potrzebuję bajerów. Ekran jakiś mam, ale jeżeli jakiś nie będzie drogi w zestawie, to chętnie. Gdybym mogła was prosić o polecenie sprzętu, próbowałam czytać wątki, i już wiem, że nie intel, a ryzen (?!) :) poza tym nie pojmuję nic.

 

Znam swoje limity, nie chcę nikomu głowy zawracać, ale może moglibyście mi coś polecić do 2.000 zł? Nie musi urywać dupy. Jak rozumiem taki zestaw np. z x-kom mogą mi za dopłatą złożyć? Tylko w zasadzie nie zależy mi na sprzęcie nowym, chociaż może to głupota, i wyprowadzicie mnie z błędu. A może ktoś z was ma coś na sprzedaż, chociaż tutaj wkraczam na niebezpieczny grunt, uprzednio się przyznając, że kompletnie się na tym nie znam ;) albo link do wartościowej oferty?

 

Za wszelką pomoc z góry dziękuję, i życzę miłej niedzieli.

 

Z pozdrowieniami, Ania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem taki zestaw np. z x-kom mogą mi za dopłatą złożyć? Tylko w zasadzie nie zależy mi na sprzęcie nowym, chociaż może to głupota, i wyprowadzicie mnie z błędu.

I bardzo dobrze,że masz wątpliwości co do używanych zestawów.

Przede wszystkim nie kupuj żadnego gotowca z allegro,one nie są adekwatne do ceny - stare podzespoły,ram w single channel,niezbyt wydajna karta graficzna,zasilacz z czarnej listy,kiepsko wentylowana obudowa - tych grzechów jest więcej.

Najlepiej szukaj zestawów od osób prywatnych np.z olx,czasem tutaj na forum ludzie dają ogłoszenia o sprzedaży całego kompletnego kompa.