Skocz do zawartości
Kuba1298

Pierwszy Komputer do gier

Rekomendowane odpowiedzi

W przyszłym tygodniu zamierzam kupic swój pierwszy Komputer stacjonarny . Przeznaczenie : mniej wymagające gry + multimedia oraz grafika .

Nie znam się zbytnio na komputerach , więc do wybrania poniższej konfiguracji użyłem konfiguratora pc na stronie komputronika i raczej tam będe kupował komputer z usługą montażu (Sam nie umiem składać komputera więc dopłacę za montaż)

Konfiguracja :

Procesor : Intel Core I5-9400f

Karta Graficzna : MSI GeForce Rtx 2060 Ventus OC 6G

Płyta Główna : ASRock B360M PRO4

Pamięć RAM : HyperX Fury Black 16GB [2x8GB 2666MHz DDR4 CL16 1.2V DIMM]

Zasilacz : SilentiumPC Vero L2 Bronze 600W

Dyski : Seagate BarraCuda 2TB oraz ADATA Ultimate SU630 240GB

Obudowa : SilentiumPC Armis AR5 TG RGB

Dodatkowo :

Napęd : ASUS DVD+/-RW DRW-24D5MT

System (Nie mam żadnego innego systemu więc muszę kupić) : Microsoft Windows Home 10 64 bit OEM DVD PL

Wentylator Procesora : SilentiumPC FERA 3 RGB HE1224

Monitor : Philips 323E7QDAB/00 Jeśli chodzi o monitor to szukam czegoś z 75hz , 32 cale z wbudowanymi głośnikami i bez zakrzywionego ekranu . Niestety do tysiąca złotych nic nie ma więc wezmę raczej wyżej wymieniony monitor z 60hz

 

Czy to jest dobra konfiguracja? Coś powinienem zmienić? Planuję mieć taki komputer na przynajmniej 3-4 lata . Chcę aby stabilnie działał oraz miał te 60fps w grach. Obudowa ma wbudowane 3 wentylatory + dobrałem chłodzenie niestandardowe fera 3 dla procesora czy to wystarczy aby utrzyamć bezpieczne temperatury przy dłuższym graniu ? Jak będzie trzeba to mogę jeszczę dobrać ze 2 wentylatory 120mm na górę obudowy. Chciałbym wydać 5500 zł za komp+monitor. Ewentualnie ponad 5500 do 6000zł jak znajdę lepszy monitor niż ten wyżej wymieniony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

32 cale FUllHD to już igranie z jakością obrazu.

Nie lepiej w tej cenie około 1000 zł kupić IPS 1440p 27 cali?