Forum PCLab.pl: FIFA 20 - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (5 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

FIFA 20 Fifa20

#21 Użytkownik jest dostępny   raul_ole 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1221
  • Dołączył: Cz, 20 Paź 11

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 12:44

Podobno dzisiaj demo po 17

#22 Użytkownik jest niedostępny   Eltik 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3006
  • Dołączył: Wed, 11 Paź 17

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 13:41

tak skad masz info?

#23 Użytkownik jest niedostępny   RozQ 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1104
  • Dołączył: Cz, 05 Sie 10

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 13:44

Dziwne ja widziałem info o 12.09 z drugiej strony demo w dniu premiery pesa to dobry ruch

#24 Użytkownik jest niedostępny   Eltik 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3006
  • Dołączył: Wed, 11 Paź 17

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 13:49

no tez zajrzalem i serwisy pisza o wlasnie dzisiejszym dniu ale info od EA nie ma...Moze to przycmic troche premiere pes

#25 Użytkownik jest dostępny   Pressure 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 157
  • Dołączył: Pn, 24 Sie 15

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 14:32

No dzisiaj ma być demo , sporo ludzi na twitterze związanych z fifą o tym trąbi.

Dodaj obrazek

#26 Użytkownik jest niedostępny   Maryha145 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 46
  • Dołączył: So, 07 Wrz 19

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 14:42

A ja w niedzielę zamówiłem w pre-order grę.Znalazłem informację że gra będzie zajmowała 42,87 GB

Ten post był edytowany przez Maryha145 dnia: 10 Wrzesień 2019 - 14:47


#27 Użytkownik jest niedostępny   FredPL 

  • X
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1104
  • Dołączył: So, 12 Kwi 08

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 14:47

Ciekaw jestem czy zmienili coś poza teksturami i rozbudowaniem FUT i MTX :E

#28 Użytkownik jest niedostępny   GTM 

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 959
  • Dołączył: Wed, 05 Lis 08

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 14:52

Przede wszystkim dodali tryb Volta, który jak na koltleta wydawanego co roku jest sporym zastrzykiem kontentu do gry.

#29 Użytkownik jest dostępny   Pressure 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 157
  • Dołączył: Pn, 24 Sie 15

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 15:31

Demo gry dostępne na konsolach , na pc już też , niecałe 7GB do pobrania na ps4,xbox a na pc 6.

Dodaj obrazek

Ten post był edytowany przez Pressure dnia: 10 Wrzesień 2019 - 15:56


#30 Użytkownik jest niedostępny   arek1022 

  • ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 540
  • Dołączył: Pn, 22 Cze 09

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 16:00

Demo na PC już jest.

#31 Użytkownik jest niedostępny   lukadd 

  • there is a near zero risk
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 14138
  • Dołączył: Wt, 24 Kwi 12

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 16:12

Kolejny odgrzewany kotlet. Przy tego typu mało wymagającej grze mogli by się w końcu pokusić o realistyczne oświetlenie, cieniowanie, wygląd postaci itd. aby był jakiś klimacik na miarę 2020 roku.

#32 Użytkownik jest niedostępny   Dominix1910 

  • twitch/dominixtv
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9383
  • Dołączył: Pn, 19 Sty 09

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 16:14

Pewnie tak bedzie z nowa generacja konsol. Ja juz sciagam, pogra sie kilka meczy i zobaczy.

#33 Użytkownik jest niedostępny   Maryha145 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 46
  • Dołączył: So, 07 Wrz 19

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 16:55

Kurczę pokusa wygrała pobiorę demo na konsole.

#34 Użytkownik jest niedostępny   Dominix1910 

  • twitch/dominixtv
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 9383
  • Dołączył: Pn, 19 Sty 09

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 17:28

Naprawde fajnie sie gra, volta jest spoko, chyba na miecha OA premiere by pograc online bo nie gram fify z botami wiec demo pesa wygralo bo mialo multi, ale fifka bardziej przyjemna, pilka zachowuje sie bardziej naturalnie, warto zagrac.

#35 Użytkownik jest dostępny   raul_ole 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1221
  • Dołączył: Cz, 20 Paź 11

Napisany 10 Wrzesień 2019 - 17:54

Niezła fizyka piłki, naprawde fajnie skacze, nie jest tak przykejona nierealistycznie jak w 19. AI robi fajne indywidualne ciekawe akcje, drybluje. To tyle po 1 meczu.
Kupuje day one dla młodego na plejke, sam chętnie pewnie pogram.

PS: Ktoś może zmienić temat na FIFA 20?

Ten post był edytowany przez raul_ole dnia: 10 Wrzesień 2019 - 18:47


#36 Użytkownik jest niedostępny   Eltik 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3006
  • Dołączył: Wed, 11 Paź 17

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 08:02

Tak na szybko jako weteran fify to powiem ze wkoncu pilka ma jakas wage, czuc ze cos kopiemy a nie jakas kule ktora jest lekka jak piorko, strzaly sa silne, takie nawet soczyste jak w pes, z tym podbijaniem sie pilki troche przegieli i nie wiem czy tak ma byc ale ...jest tylko DX 12?

#37 Użytkownik jest niedostępny   kNoq 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2390
  • Dołączył: Wt, 06 Maj 08

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 10:23

Jakies duzo wieksze wymagania ma 20 od 19? Bo zaczelo mi ostro lagowac przy tych samych ustawieniach co 19. Co prawda moj gt1030 nie jest wybitny ale dalo sie normalnie grac w 60 fps ;<

#38 Użytkownik jest niedostępny   DonMateok 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5374
  • Dołączył: Cz, 01 Lut 07

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 18:21

W demo przyjemnie się gra i grając Liverpoolem już nie trzeba jakoś szczególnie obawiać się innych drużyn :D (nareszcie). Volta w singlu jest dla mnie nudne ale w multi może będzie lepiej. Ostatnia fifa w jaką trochę dłużej grałem to 16, 17 mi się strasznie niepodobała a na 18 i 19 nie miałem warunków oraz czasu, w tę odsłonę chętnie dłużej pogram :)

#39 Użytkownik jest niedostępny   Eltik 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3006
  • Dołączył: Wed, 11 Paź 17

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 18:29

W tej odslonie czuc inna rozgrywke w porownaniu do poprzednich. Grafika jest taka sama no moze jakis delikatny lifting przeszla w porownaniu do 19. Ogolnie spoko i tak samo jak mam PES 2020 tak samo kupie FIFE 20

Ten post był edytowany przez Eltik dnia: 11 Wrzesień 2019 - 18:30


#40 Użytkownik jest niedostępny   amp41 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2468
  • Dołączył: Pt, 14 Maj 10

Napisany 11 Wrzesień 2019 - 18:49

I to wszystko po demie?...poczekajcie do pierwszego patcha pełnej gry :lol2:

  • (5 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

4 Użytkowników czyta ten temat
1 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych

  1. raul_ole