Skocz do zawartości
glut3244

Aktualizacje android

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem zainteresowany zakupem Sony xz2 z racji obniżki ceny do 1399zł w pewnej sieci komórkowej (bez reklamy), jest to moim zdaniem bardzo rozsądna cena za zeszłoroczny flagowy model tego producenta z nadzieją na aktualizacje do androida 10, jednak bardziej interesują mnie łatki bezpieczeństwa, nie za bardzo wiem jak to działa w androidzie i chciałbym się więcej dowiedzieć od szanownych kolegów jak długo taki telefon od premiery jest wspierany pod tym własnie względem. Z tego co słyszałem ważniejsze łatki bez. są bezpośrednio wypuszczane przez google poprzez sklep play - ale nie znam się proszę o info.

 

Biorę pod uwagę jeszcze jeden model mianowicie mi 9t, jednak ma on kilka wad, które go wykluczają np. cenę, gorszy procesor oraz top 3 współczynnik SAR - pod tym gorszym względem.

 

Proszę o opinie ew. propozycje innego telefonu do kwoty 1500 zł.

 

Z góry dzięki i pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa propozycja jednak,

 

Paskudny nocz swoją drogą da się go jakoś zasłonić? Używać tylko jako belki powiadomień etc?

Brak nagrywania 960 klatek (sony xz2)

Brak wsparcia dla połączenia do konsoli (sony xz2)

 

Jak wygląda jakość dźwięku na obu smartphone? Bo nie ukrywam że jest to dla mnie kluczowe, a wiem że sony nigdy tematu nie bagatelizowało.

 

Propozycja ciekawa, dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LG G7 ma OIS oraz jasność obiektywu f/ 1.6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LG G7 ma OIS oraz jasność obiektywu f/ 1.6

 

A ktokolwiek o to pytał?

 

LG przy premierze G7 chwaliło się że można zasłonić notcha, jednak z tego co pamiętam powodowało to asymetrię- belka na dole była innego rozmiaru niż na górze.