Skocz do zawartości
mewrc

Laptop do programowania.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Z racji tego, że praca zmusza mnie do zakupu laptopa, a ja jestem w tym temacie zielony to potrzebuję waszej pomocy.

Zastosowanie: Laptop będzie tylko i wyłącznie do programowania. Będę tam instalował linuxa, więc może być z windowsem ale nie musi(chyba?).

Pytałem znajomego programisty mniej więcej o to jakie parametry powinien mieć taki lapek do wygodniej pracy i wyszło mi takie coś.

-ekran 14 cali? - Pytajnik bo nie mam pojęcia. Dla mnie im więcej tym powinno być lepiej, ale kolega doradza mi, że wbrew pozorom 14 jest spoko do pisania.

Dodatkowo mniejszy ekran daje mniejsze zużycie baterii? No i lepiej z transportem bo wszędzie wejdzie, a raczej będę często z nim podróżował.

Od siebie dodam, że na pewno wole IPS niż TN.

-minimum 8 GB ram

-dobra bateria

-żeby się wygodnie na nim pracowało. Tak, wiem, że to jest kwestia indywidualna i nikt nie wie co mi spasuje. Od zawsze piszę na stacjonarce i teraz się boję, że nie ogarnę.

Dlatego możecie się podzielić swoimi doświadczeniami, co według was będzie spoko i nie odczuję tego, że piszę na laptopie.

-budżet. Myślałem coś w granicach 2000-3000. Chce wydać jak najmniej, ale też nie chce kupować czegoś co nie ma sensu. Chodzi o cena/jakość. To do ustalenia.

 

Tak jak mówię, ja nie za bardzo wiem co chce kupić. Musiałbym posiedzieć na każdym lapku z tydzień żeby mieć swoje zdanie, dlatego też nie bójcie się dodawać coś od siebie.

 

Z góry dzięki.

Edytowane przez mewrc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli lapek do edytora plików tekstowych

raczej weź coś z 15 calami będziesz więcej widzieć a mobilność taka sam

i jeśli android studio to raczej intel

co to za robota? że potrzebujesz lapka?

Edytowane przez Namonaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach