Skocz do zawartości
RsNeo

[Modernizacja] Płyta + Procesor do RTX 2080Ti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam za namową kilku osób ;) chciałbym zmienić płytę i procesor na coś na tyle wydajnego by nie ograniczało mi karty graficznej.

Kompletnie nie znam się na procesorach intela.

 

Coś rozsądnego w normalnych pieniądzach tak do 3000zl za płytę i procesor do tego dojdzie jeszcze pewnie AiO oraz skalp procesora jeśli będzie to intel ...

Warto pchać się w i9-9900K ? <<-- trzeba go skalpować ? czy może nie ma już gluta pod IHS.

A może zostać przy AMD ...

 

Czym różnią się te dwa procesory po za ceną ?

 

https://www.komputronik.pl/product/555594/intel-core-i9-9900k.html

https://www.komputronik.pl/product/590502/intel-core-i9-9900k-tray.html

 

Czy będzie to intel czy AMD płyta główna tylko ze stajni Asusa wersja ROG/Strix, nie interesuje mnie żadne RGB podświetlenie może być zupełnie czarna.

Karta sieciowa na płycie musi mieć prędkość minimum 1 Gigabit.

Karta muzyczna kompletnie nieistotna - może jej nawet nie być.

Nie potrzebuję karty sieciowej Wi-Fi.

 

Czy jeśli wezmę i9-9900K to ta płyta będzie dobra ?:

https://www.komputronik.pl/product/554207/asus-rog-strix-z390-h-gaming.html

 

 

A może jednak AMD ?

Na komputerze głównie gram i czasem coś koleżance renderuję, jakieś filmy reklamowe.

Jeśli jest to istotne to komputer będzie pracował 24godziny na dobę 365dni w roku ... bez przerw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak głownie grasz to lepiej iść w i9. Procesor jest już lutowany ale i tak się grzeje i trzeba do niego zacne chłodziwo. Jakie masz parametry monitora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach