Skocz do zawartości
kacper3498

Gaming, ram? $=?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po zakupie nowej karty graficznej z myślą że moje fps i stabilność tych fps w grach się zmieni na lepsze nie zmieniło się prawie nic. Także piszę posta o poradę, co miałbym zmienić aby te klatki poszły w górę lub się ustabilizowały. W grach typu csgo spadki z 300 do 180 do 220 takie dziwne, w lolu też nie stabilnie i czuć zacinanie. Jestem w stanie wymienić procek nawet z płytą i ram typu ddr4 który ma dużo mhz ale czy warto? Może wystarczy coś innego, np sam ram ddr3 18gb w dwóch kościach bo mój jest w jednej 8gb, może dysk ssd inny? Nie wiem nie znam się na tyle. Budżet zależny od tego ile mam zmienić aby karta graficzna była wykorzystana fajnie aby cpu i gpu fajnie się zgrywało itp.

 

Mój sprzęt:

 

Procesor: Intel® Core i7-4770S CPU @ 3.10GHz, 3101 MHz, Rdzenie: 4, Procesory logiczne: 8

RAM: 8 GB DDR3 SDRAM (W jednej kości)

System: win10 64 bit Katalog systemowy C:\WINDOWS\system32

Grafika: MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6GB GDDR6

Płyta główna: MSI B85-G43 (MS-7816), INTEL B85(Lynx point)

Moje ssd to chyba ADATA SP900 128GB A DRUGI zwykły to 1TB WDC WD10EZEX-00BN5A0

Audio: intel lynx point PCH - hight definition audio controler [C2], nividia gm206 hight definition audio controlor

Network card: realtek semiconductor RTL8168/8111 PCI-E Gigabit ethernet NIC

Zasilacz: CX 500 CORSAIR

Monitor: ASUS ROG PG258Q

Obudowa: Zalman R1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na start dokup drugą taką samą kość ramu, ram w dual chanel da Ci wzrost wydajności i podniesie minimalny fps. Nie napisałeś z jaką częstotliwością chodzą pamięci, trzeba je będzie wykręcić(oc) jak najbardziej się da.

Edytowane przez Sary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach