Skocz do zawartości
Vicaris

Pierwszy laptop, potrzebna pomoc.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od pewnego czasu przymierzam się do kupna tego laptopa: https://mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/laptop-huawei-matebook-d14-ryzen-5-2500u-8gb-256gb-ssd-int-win10h

Laptop będzie używany głównie poza domem, zazwyczaj w szkole albo gdzieś na mieście czy coś. Dlatego też jak na niczym innym zależy mi abym mógł się połączyć z WiFi. Tylko jest pewien problem, nie znam się na sieciach, połączeniach itd..

Dlatego też kieruję do Was prośbę o pomoc, ponieważ społeczność tego forum już mi pomogła parę razy. Dobra do sedna. W specyfikacjach laptopa uwzględnione jest, że nie posiada on karty sieciowej, ALE posiada łączność bezprzewodową. Nikt w opiniach nie narzeka na brak możliwości połączenia z WiFi, ani nikt nawet nie wspomina o braku karty sieciowej. Czy mogę się połączyć bez karty sieciowej? Czy jest ona zintegrowana razem z płytą główną czy o co chodzi? Czy laptop może w ogóle połączyć się w domu z internetem albo z jakimś hotspotem np. w szkole? Pytam szczególnie o ten laptop. Prosiłbym aby każda odpowiedź była oparta o ten zestaw. Kolejne sprawa to bateria. Czy jest ona wystarczająca aby korzystać z niego spokojnie na wyjeździe i poza domem? Litowo-polimerowa bateria z pojemnością 57,4 Wh wydaje mi się naprawdę mocna, ale może jestem w błędzie. Otóż, na ile godzin by starczyła gdyby używało się ją tylko do programowania? (będzie na nim Linux, nie W10). Może są to głupie pytania, może nie, ale jest to mój pierwszy laptop i wolę pytać i wiedzieć na przyszłość.

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc :-)

Edytowane przez Vicaris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie którą podlinkowałeś masz wyraźny opis w specyfikacji:

 

Komunikacja > Karta sieciowa masz informację ukrytą pod znakiem zapytania: