Skocz do zawartości
Bagiet2019

I5 9400f czy i7 2600

Rekomendowane odpowiedzi

Porównujesz stary procesor z nowym więc jakiej odpowiedzi oczekujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj budżet i allegro raczej odpada , bo tam jak wrzuca 2 dobre rzeczy to 3 kolejne będą słabej jakości. Chyba że szukasz używki, to musisz dobrze analizować co w środku siedzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym kupić gotowy zestaw

Napisz nam co dokładanie tam siedzi w nim,podaj linka,ocenimy,doradzimy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasilacz:

 

Porządny i cichy zasilacz

 

POWER BLACK 650W 80+ PPFC 120mm FAN

 

Odpuść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na tyle z tego co tylko poczytałem nie, tak jak pisze potrzebny komputer do szkoły dla syna i żeby gry także pochodziły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasilacz watpliwy, karta tyle ze GTX 1660 ale juz jaka konkretnie tego tez nie wiemy (pewnie jakis 1 wentylatorowy wypierdek)

 

Odpusc. Przeciez mozna skladaka w normalnych sklepie komputerowym kupic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbuje Ci wyjaśnić ze ten zasilacz to shit jak i większość składaków na alledrogo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem coś takiego na szybko :

 

a7a1d3152cc60ba0.jpg

 

Zawartość koszyka wychodzi 2850zł

Procek 6r/12 wątków, z zapasem wystarczy do gtx1660 , można coś go tam podkręcić , nawet na boxowym chłodzeniu, zależy jakie napięcie będzie wymagał do częstotliwości .

Ram sprawdzony przez sporą liczbę osób, kręci się dobrze, zawsze darmowa wydajność .

Płyta od gigabyte , poradzi sobie z tymi podzespołami , poleciłbym msi, ale podrożały mocno