Skocz do zawartości
Endriuu07

Telewizor pod komputer?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam w komputerze kartę graficzną EVGA Geforce GTX1060 3GB SC Gaming i podłączałem telewizor do komputera i jakoś przy każdej rozdzielczości nie widziałem całego pulpitu i były przeważnie czarne paski. W tym temacie jestem zielony ale jeśli bym kupił telewizor z wejściem hdmi to czy on nada się do wszystkiego (czyt. gier)? Oraz jakiego monitora szukać żeby nie było problemów z dopasowaniem rozdzielczości, pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość mojej całkowitej nieznajomości na ten temat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam w komputerze kartę graficzną EVGA Geforce GTX1060 3GB SC Gaming i podłączałem telewizor do komputera i jakoś przy każdej rozdzielczości nie widziałem całego pulpitu i były przeważnie czarne paski. W tym temacie jestem zielony ale jeśli bym kupił telewizor z wejściem hdmi to czy on nada się do wszystkiego (czyt. gier)? Oraz jakiego monitora szukać żeby nie było problemów z dopasowaniem rozdzielczości, pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość mojej całkowitej nieznajomości na ten temat ;)

 

Telewizor się nada. Zwróć uwagę by był niski input lag.

Z żadnym monitorem nie powinno być problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niski input lag? Ile ms masz średnio na myśli żeby było w miare ok?

A co z tą rozdzielczością?

 

Nada się? (https://www.sharp.pl/cps/rde/xbcr/documents/documents/Marketing/Datasheet/pdf_DS_Datasheet_LC40LU820E_pl_pl.pdf)

 

https://hdtvpolska.com/input-lag-co-to-za-diabel-i-jak-duze-ma-rogi/?showfull=1

 

rozdzielczość masz taką jaką TV czy monitor. Poczytaj se testy monitorów lub TV by wiedzieć czy się nada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.