Skocz do zawartości
Klepa97

Laptop - warty swojej ceny?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Planuję zakup "gamingowego" laptopa do gier. Nie jestem laikiem w tych tematach, ale również zaniedbałem swoją wiedzę o komputerach przez ostatnie lata, nie byłem na bieżąco.. A więc - po określeniu mniej więcej czego potrzebuję (czyli wszystkiego, czego wymagający gamer może oczekiwać) - 17 cali, ips, najlepiej więcej jak 60hz matryca, podświetlenie i podzespoły na największym poziomie zacząłem poszukiwania. Po analizie rynku, zniesmaczenia ogólnymi cenami za takie stacje robocze w renomowanych sklepach, przerzuciłem się na allegro, licząc na coś tańszego.. Po wybraniu najodpowiedniejszego modelu, przeszukaniu wielu aukcji, znalazłem to -

 

https://allegro.pl/oferta/lenovo-legion-y540-17-i7-32g-ssd-gtx1660ti-w10-8418774821

 

czy cena za podzespoły nie jest podejrzana, oraz czy warto w takie coś się pchać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No laptop ogólnie dobry ale sklep jakiś krzak + matryca 60hz.

Ja bym w tej cenie wolał tego Asusa z matrycą 120hz: ASUS ROG Strix G i7-9750H/16GB/512 za 5 499,00 zł

Model ten zbiera wszędzie świetne oceny za jakość wykonania, układ chłodzenia i właśnie bardzo fajną matrycę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Planuję zakup "gamingowego" laptopa do gier.

 

A można spytać dlaczego laptop, a nie stacjonarka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma opcji żebyś wykorzystał te 32 GB RAM w grach, to wyrzucanie kasy w błoto. Matryca 60 Hz.

Poza tym tenże sprzedawca ma kilka negatywnych opinii że sprzedaje używki albo niezgodne z opisem w aukcji, uważaj na to.