Skocz do zawartości
DAX85

B450 vs X470

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy do Ryzena 5 3600 warto dołożyć płytę MSI X470 Gaming Plus Max czy wystarczy zwykły MSI B450 TOMAHAWK MAX (cena X470 minimalnie wyższa).

Czy ma to sens jeżeli nie będę podkręcał procesora? czy są jakieś inne dodatkowe korzyści?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

MSI unikaj jak ognia, same problemy. X470 mają lepsze wyposażenie np. dźwięk, sieciówka itd. to musisz specjalnie sobie porównać dane techniczne na stronie MSI, ale ani 1 ani drugiej bym nie brał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, a jakieś uzasadnienie? nie znam się tym więc chciałbym wiedzieć dlaczego. bo jeżeli nie MSI to co do R5 3600?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy czego chcesz of plyty.Jesli

Gigabyte B450 AORUS ELITE spelni twoje wymagania to o wspolprace z 3600 nie masz co sie martwic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpotrzebie2017, jakieś linki gdzie ludzie z B450 Tomahawk Max mają problemy? Czy tylko jakieś wydumane bzdury powtarzasz? U mnie wszystko chodzi dobrze z tą płytą i R3600.

 

DAX85, moim zdaniem nie ma sensu dopłacać do x470 w przypadku Ryzen 3th. Jak już do X570. Tomahawk, Gaming Plus, czy A-Pro to w zasadzie identyczne płyty, więc bierz najtańsza raczej. Różnią się mało istotnymi bajerami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopłata do X470 względem B450 (499zł) to całe 10zł...

Płyta będzie działała z R5 3600 + GTX 1660 + Ballistix Sport LT 3000MHz CL15.

Zastanawiam się właśnie nad MSI ze względu na podobno najlepszą sekcję zasilania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach