Skocz do zawartości
Begrin

Jaka drukarka i monitor do zdjęć

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde, że od razu nie pomyślałem o tym dziale, mam nadzieje, że tu znajdę więcej osób znających interesujące mnie rzeczy od strony praktycznej. Słuchajcie szukam drukarki i monitora do małego punktu foto. Głównie zdjęcia do dokumentów ale do tego dojdą też ślubniaki i inne okolicznościówki. Z monitorów rozważam:

 

1. EIZO CS2420

2. NEC PA243W - najbliżej mi do tego w wersji colorproof

3. NEC EA271Q COLOR

 

Budżet do 4 tyś i raczej nie chciałbym go przekroczyć, kusi 27 cali ale jakość obrazu najważniejsza.

 

Ktoś ma jakieś doświadczenia z nimi? Co byście doradzili?

 

W temacie drukarek jestem zielony. Szukam czegoś co przy dość taniej eksploatacji będzie dawało możliwie dobrej jakości wydruki, dodatkowo przemiał tych zdjęć może być dość duży. Zastanawiam się nad:

 

1. Epson P600

2. Epson L1800

3. DNP DS RX1HS

4. DNP DS620

5. Mitsubishi CP-D90DW-P PostCard

 

Budżet +/- 3.5 tys

 

 

Ratujcie bo już jestem na maxa zakręcony :E

Edytowane przez Begrin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będziesz miał takich klientów, że kontrola nad kolorem będzie mocno ważna?

Co do drukarki: czy to są jakieś szerokogamutowe modele? Jak pojemne mają zbiorniki na tusze, ile ten tusz kosztuje, jak szybko drukarki będą wymagać remontu? Będziesz miał klientów, którzy wybiorą droższe wydruki zamiast masówki z supermarketu, lub dużej firmy w necie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach