Skocz do zawartości
pawlo1992a1

Upgrade Pc - co wybrać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Mój obecny config

I5 6600

Be quiet pure rock

Gigabyte H170

Kingston HyperX 2x8 Gb 2133mhz

Rtx 2070

Ssd 250gb

Ssd 500 gb

Be Quiet 600W 80+ Silver

Windows 10

Monitor 29" 2560x1080

 

Komputer służy w 90% do grania w gry singleplayer. W pierwszej kolejności planuję wymienić płytę i procesor. Mam w planach 3 opcje:

-9700k + gigabyte z390 aorus elite

-3700x + co do płyt pod amd nie znam się bo zawsze siedziałem na intelu

- czekać do 2020r na 10 generacje intela

 

Co wy byście mi doradzili. Resztę narazie chciałbym zostawić bez zmian o ile zasilacz da rady, nie planuje mocnego oc. Liczę się też z wymianą coolera cpu np jakiś dark rock 4. Kwota do przeznaczenia max 3000zł ale jakby dało rady taniej to jeszcze lepiej. Ile ewentualnie mógłbym wziąć za swój obecny procek i płytę? Czekam na wasze odpowiedzi, no i z góry za wszystkie dzięki bo szukam naprawdę konkretnych odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opcja nr 4 Zmiana i5 na i7 Byle dobrze i5 sprzedać i i7 tanio kupić :E Śpieszyć się nie musisz, wiec może się uda ;) I wtedy już spokojnie można czekać do nowych konsol i tego co pokaże rynek PC po ich premierze.

Edytowane przez Sary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takiej opcji nie brałem pod uwagę ale dzięki za sugestię, napewno przemyśle?... ciekawi mnie co nowego pokaże intel. Może jakoś wytrzymam z i5 tych kilka miesięcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak byś miał lepszą płytę i pamięci to nie głupim pomysłem było by pójść w i7 6700/k, a tak to trochę bez sensu.

9700k + gigabyte z390 aorus elite + dark rok 4 pro to jest na dzień dzisiejszy 3k.

Osobiście szedłem po kosztach i kupiłem okazyjnie i7 8700k za 1000 zł i z370 za 350 zł no ale ja nie lubię przepłacać i nie boje się używek.