Skocz do zawartości
Krisow

BenQ XL2411 przejściówka DP > Dvi D

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, posidam monitor BenQ XL2411 i na te chwile korzystam z GTX 980 gdzie przez podłączenie na DVI-D mogę bez problemu używać go w 144hz jednak niebawem chce przesiąść się na RTX 2080 Ti jednak tam jedyne złącza to DisplayPort i HDMI i stąd pytanie: Jak to podłączyć, by nadal cieszyć się 144hz? Domyślam się że potrzebny będzie adapter jednak jestem w ten dziedzinie laikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, posidam monitor BenQ XL2411 i na te chwile korzystam z GTX 980 gdzie przez podłączenie na DVI-D mogę bez problemu używać go w 144hz jednak niebawem chce przesiąść się na RTX 2080 Ti jednak tam jedyne złącza to DisplayPort i HDMI i stąd pytanie: Jak to podłączyć, by nadal cieszyć się 144hz? Domyślam się że potrzebny będzie adapter jednak jestem w ten dziedzinie laikiem.

daj znac czy ci dziala, z tego co czytalem niestety nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HDMI->DVI oraz tanie przejściówki DP->DVI nie zrobią 144Hz, ponieważ uzyskiwane z nich DVI jest typu single link.

 

Można spróbować użyć aktywnego konwertera obsługującego dual link -> KLIK

Nie przypominam sobie by w którymkolwiek z innych tematów ktoś dawał informację zwrotną jak to działa (bo ten temat powtarza się któryś raz!), ale realnie to jedyna opcja inna niż

a) zmiana monitora

b) branie gorszej karty z natywnym DVI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słyszałem o dell bizlinku, ktoś w komentarzu zakupu wspominal ze mu działa... chyba musze zaryzykowac

 

Jaki finał tej historii? :)

 

Sam teraz używam HDMI w starszym XL2411 w trybie 90Hz, moja karta ma natywne DVI ale już producenci od niego powoli odchodzą w RTXach więc na przyszłośc wolałbym mieć coś co pozwoli mi na DP / HDMI > DVI-D Dual Link 144Hz