Skocz do zawartości
Gutek2205

Czy ten serwer spełni oczekiwania?

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, chciałem stworzyć sobie stronę internetową lub serwer do gry np minecraft i pytanie czy serwer D-Link NAS DNS-320L będzie wystarczający czy ten serwer nie służy do tego dodam, że jestem zielony w tych sprawach i poszperałem na różnych forach lecz nie dowiedziałem się za dużo wiec proszę o pomoc, posiadam internet 100/100 Mb/s :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nada się. To tylko podstawowy NAS do przechowywania plików. Nie będzie działał jako serwer www ani tym bardziej serwer dla gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

D-Link NAS DNS-320L

To jest serwer plików. Do strony internetowej czy serwera do gry np minecraft potrzebujesz po prostu komputer na którym uruchomisz te usługi. Natomiast jaki to ma być serwer zależy jaka wielka będzie ta strona (prosta strona domowa czy wielki sklep internetowy) czy jakie obciążenie będzie miał serwer gry. Jeśli chodzi o serwer do gry to zobacz to co prawda dotyczy serwera gry na VPS (czyli dostęp do serwera w sieci u jakiegoś dostawcy).

Edytowane przez Qwinto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze jest coś takiego jak VPS do gier, lecz chciałbym postawić serwer u siebie w pokoju i poeksperymentowała lecz nie wiem co potrzeba mi do złożenia takiej jednostki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic specjalnego. Serwer od domowego komputera różni się w zasadzie tym, że jest przystosowany do niezawodnej pracy przez 24 godziny. Jak chcesz postawić serwer www albo do gier dla zabawy, to wystarczy zwykły PC czy stary laptop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam na początek zrobić sobie np VirtualBox'a i tam spróbować postawić wszystkie te usługi.

Udostępnij tę odpowiedź