Skocz do zawartości
Mein

Najgłośniejszy zestaw komputerowy?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po krótce powiem że zalałem komputer w pracowni komputerowej sokiem, nastąpił błysk w obudowie jak podczas burzy i zrobiłem zwarcie (straty nie są duże płyta zasilacz procesor core 2 duo itp.) Zostałem zobowiązany przez dyrekcję o kupno nowego sprzętu z własnej kieszeni. Ponieważ jestem na profilu technik-infotmatyk muszę zbudować zestaw sam. A ponieważ nie lubię mojej pani od sieci komputerowych składam zestaw najgłośniejszy jaki się tylko da. W zestaw wchodzi:

Płyta msi ms-7502 ver 1.2 bardzo okrojona wersja

4gb ddr2

3 dyski twarde, 2x40GB i 1 80gb

xeon e5440 z chłodzeniem stockowym intela, procesor w miare tani a z doświadczenia wiem że to chłodzenie sobie średnio będzie radzić

obudowa z komputera szkolnego nie mam pojęcia jaki to model ale załaduję do niego wentylatory 90mm na molex bez możliwości regulacji obrotów, marki xuazanashi czy jakoś tak, ale są bardzo głośne

i teraz pytanie jaką dobrać kartę graficzną, zasilacz? zasilacz oczywiście noname, z bardzo głośnym wentylatorem. Tylko jaki konkretnie? Poleci ktoś? To samo z kartą graficzną, nie wiem jaką wybrać pomoże ktoś?

z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak spieprzyłeś, to chociaż zmontuj coś porządnego. I na porządnym zasilaczu.

Jak chcesz zrobić głośny zestaw to weź cooler typu tower i podepnij pod to wentylator delty. A najlepiej kilka, conajmniej 1 nadmuch, 2 wydmuch.

Miałem kiedyś takiego Palita i był głośny: http://www.pcstats.com/articleimages/200803/palitGF880GT_full.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach