Skocz do zawartości
Mati1307

Laptop używany do ok 2000zl, solidworks, ansys

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Szukam laptopa do kwoty około 2000zl (jak będzie warto dopłacić 300zl,to dopłacę). Laptop musi spokojnie ogarniać takie programy jak cad, solidworks czy ansys. Mój obecny laptop ( jakis Sony vaio z i3 2 rdzenie 6gb ram 1.9 ghz), nie daje rady stąd też decyzja na zakup czegoś innego. Totalnie nie znam się na laptopach dlatego liczę na Waszą pomoc :) Preferowany zakup to jakiś sprzęt poleasingowy. Jestem z Wrocławia i całkiem sporo tutaj takich firm. Dzisiaj byłem w jednym takim sklepie i sprzedawca polecił mi coś takiego :

https://allegro.pl/oferta/hp-zbook-17-g2-i7-4810mq-16-180-ssd-k1100m-3g-w10p-8287311869

Co myślicie? Chciałbym jak najlepiej wykorzystać mój budżet.

Pozdrawiam i z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HDMI jest plusem ale nie jest to priorytet oczywiście. Nie mam pojęcia czy potrzebuje lepszej matrycy. Nie znam się totalnie na tym :) dzięki za propozycję! Podeślę znajomemu co jakieś pojecie ma. Rozważe i czekam na inne propozycje! :)

EDIT: znajomy polecił tego della. Jednakże w tej samej cenie u tego samego sprzedawcy jest https://allegro.pl/oferta/dell-precision-m4800-i7-mq-16g-360ssd-fhd-k2100-w7-8535027896?fbclid=IwAR04J6Vibwn0o_esvGT53ULcTEMnT53BTW_Qi1vI-OIc7unRHhMcGPMuLbA#container-installments

z quadro k2100m. Może to warto rozważyć? Fajnie byłoby, żeby laptop miał dobry dostęp do bebechów, żeby w razie konieczności sprawnie coś wymienić , albo polepszyć ;)

Edytowane przez Mati1307

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się