Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Mardok

Jak upiększyć tekst?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poraz kolejny.Mam do was wielkie pytanko jak zrobić taki wypaśny tekst jak mają inni,czyli takie świetne napisy,poprostu cool,niestety ja tego nieumiem jestem początkujący prosze o zrozumienie i pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierzesz jakąś fajną czcionkę i bawisz się Blending Options ;)

Po prostu klikasz na warstwę z czcionką PPM i wybierasz Blending Options :).

Tam już masz tego trochę, popróbuj różnych efektów :)

Możesz też spróbować potraktować tekst jakimś filtrem.

 

BTW. Fajne efekty daje zmienienie blending'u na Overlay (nakładka) i pobawienie się Opacity (poziom przezroczystosci) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vennor

Wszystko zalezy od tla.

 

Wiadomo, ze nie kazdy efekt bedzie dobrze wygladal na kazdym tle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem.Tylko jam modyfikować czcionke aby wyglądała super!!! Tak jak wasze:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko zalezy od tla.

 

Wiadomo, ze nie kazdy efekt bedzie dobrze wygladal na kazdym tle.

 

Jak ty robisz takie znaczki jak masz na tym zielonym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vennor
Jak ty robisz takie znaczki jak masz na tym zielonym?

Eee... Jakie znaczki? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eee... Jakie znaczki? :E

 

jak miałeś tego robota to był taki jakby krzyżyk. a na tym czerwonym bobrze nick był między takimi fajnymi kreskami/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vennor