Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ziCk_lodz

Podłączenie PC do telewizora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Temat pewnie był już poruszany miliony razy, ale zważywszy na wąskie możliwości poszukiwania przez naszą drogą szukajkę poruszę go ponownie. Otóż do mojej karty graficznej dołączyli taki 'dings' gdzie są 3 wyjścia i to się podłącza do grafiki. W instrukcji od karty graficznej niby jest jak podłączyć, ale tam pisze HDTV i że każde z 3 wyjść to inny kolor. Jak to do zwykłego telewizora podłączyć? Tzn. duży, ale bez HD. Jestem laik w tych sprawach i liczę na Waszą pomoc.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacznijmy od tego jakie masz wejscia w TV:)

i wyjscia w karcie, tu masz zapewne wyjscie s-video,

Idziesz do sklepu elektronicznego/RTV/AGD/,

Nastepnie prosisz goscia w sklepie o kabelek S-video - S-video/euro/czincz,(to co masz w tv od najlepiej do najgorzej, niepotrzebne skrelic)

po takim podłączeniu powinno wszystko smigac, polecam zainwestowac w lepszy kabel,

PS

zapytaj sie goscia w sklepie czy w razie czego mozna by wymienic kabel na inny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zacznijmy od tego jakie masz wejscia w TV:)

i wyjscia w karcie, tu masz zapewne wyjscie s-video,

Idziesz do sklepu elektronicznego/RTV/AGD/,

Nastepnie prosisz goscia w sklepie o kabelek S-video - S-video/euro/czincz,(to co masz w tv od najlepiej do najgorzej, niepotrzebne skrelic)

po takim podłączeniu powinno wszystko smigac, polecam zainwestowac w lepszy kabel,

PS

zapytaj sie goscia w sklepie czy w razie czego mozna by wymienic kabel na inny

Dzięki wielkie. W telewizorze mam 2 euro i z przodu czincze. S-Video mam od baaardzo starej kamery - prawdziwy kolos 1997 roku :D Ta przejściówka w jakich granicach cenowych?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź