Forum PCLab.pl: Mercedes W123 - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (16 Stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Mercedes W123 Wasze opinie na temat "Beczki" Oceń temat: -----

#121 Użytkownik jest niedostępny   bamboocha_szef Ikona

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 14
  • Dołączył: Pn, 26 Lut 07

Napisany 18 Kwiecień 2008 - 16:41

- uszczelki - tez jestem zainteresowany gdzie tanio?? :P
- nawiew to moze wentylator jest do wymiany a sprawdzales bezpiecznik?? mi np bez przerwy wywala od ogrzewania tylnej szyby, gdzies przebicie chyba mam
- a hamulce to moze byc ze zapowietrzone, jak ci opadnie pozniej pare razy popompujesz to juz jest normalny czy po chwili znowu opada?? jak opada to te gumki w pompce hamulcowej sprawdz. w mazdzie 626 mialem podobnie i byly wywalone

#122 Użytkownik jest niedostępny   pietracho Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3
  • Dołączył: Wed, 16 Kwi 08

Napisany 18 Kwiecień 2008 - 18:47

Jak podpompuje to jest ok, wiec to pewnie bedzie zapowietrzenie, ale sprawdzę też te zaciski na wszelki wypadek, bo z tym jajec być nie może:)
Bezpieczniki to nie bardzo. bardziej bym skłaniał sie do tego wiatraka, albo jakiś tulejek, na których on chodzi...

#123 Użytkownik jest niedostępny   Gżehó Ikona

  • Naczelny ANTYoszust :)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7729
  • Dołączył: So, 03 Gru 05

Napisany 18 Kwiecień 2008 - 18:54

Stary płyn też może być, akurat jest mocno higroskopijny i łapie wodę to potem jak się zagrzeje to są jaja, zatarty zacisk to wtedy prawie samobójstwo :E

#124 Użytkownik jest niedostępny   capitan2 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2
  • Dołączył: Pn, 15 Wrz 08

Napisany 15 Wrzesień 2008 - 22:51

Witam, tak szukałem sobie forum na którym dowiedziałbym się czegoś o W123 i trafiłem tutaj. Sprawa przedstawia się tak prawko mam od niedawna szukam jakiegoś taniego lansowozu niekoniecznie szybkiego, ale z klasą no i padło na W123. Na autko chcę przeznaczyc max 4 tys. ( z waszych wcześniejszych postów wnioskuję, że za tą kasę "ideału" nie kupię, ale się nie zrażam). Jak już widac budżet mam średni, z garażowaniem to też będzie tak w kratkę, mieszkam w centrum czyli duży ruch uliczny, kilka rzeczy umiem zrobic sam i tu by było wszystko OK, ale odrzuca mnie duże OC zniżek nie mam, a chcę rejestrowac na siebie, wdzięczny byłbym jakby mi ktoś powiedział ile zapłacę za W123 240d. Ponadto czy różnicę w spalaniu między 200d a 240d są duże ? Bo w to, że 200d pali 6 litrów nie wierzę już od dawna, ale czy 240d na pewno spali te 8 czy jak ktoś tam pisał 9,5 chodzi mi głównie o cykl miejski. Interesuje mnie też np. jeżeli autko stoi zimą "pod chmurką", a jest do diesel to jak z odpaleniem na mrozie ? Czy w utrzymaniu i eksploatacji tj. remonty zawieszenia, płyny, oleje itd. jest to auto drogie. No i na razie z pytań tyle. Aha no powiedzmy, żę czasem na allegro trafią się ładnie wyglądające "michałki"

http://www.allegro.p...enzyna_gaz.html <> benzyna z gazem, odrzuca wiek, przebieg no i gaz, ale z drugiej strony cena, no z widzenia dobry stan i w miare tanio i ekonomicznie <> co o tym sądzicie ?


http://www.allegro.p...40d_okazja.html <> no i taki "michałek" za coś w oklicach 2000 zł też wygląda na ładnego i zadbanego ?? Co sądzicie o takich aukcjach/ofertach ?

Nie chcę tu robic żadnej reklamy i sorry za odświeżanie wątku, ale znalazłem wasz temat w googlarce i widzę, że miare jesteście w temacie i chciałbym się poradzic ;]

#125 Użytkownik jest niedostępny   Agnes Ikona

  • Moderatorka
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 42230
  • Dołączył: Nd, 01 Wrz 02

Napisany 16 Wrzesień 2008 - 08:30

Nie na temat może, ale zobaczcie http://tinyurl.com/6e99rg
Mnie się podoba :)

#126 Użytkownik jest niedostępny   Gżehó Ikona

  • Naczelny ANTYoszust :)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7729
  • Dołączył: So, 03 Gru 05

Napisany 16 Wrzesień 2008 - 09:41

W niezłym stanie te W126, ale straszny golas, najmniejszy w tych czasach silnik i jeszcze manual, jakiś skąpy ten LEM był :E Mało tego rozpatrywaliśmy te auto na forum klubowym i ciekawe jest to iż w aukcji napisane jest iż samochód został kupiony w Berlinie zachodnim, a z VINu wyraźnie wynika iż auto pochodzi od polskiego dilera...


capitan2, W123 to kiepskie auto, jak to nazywasz, do lansu... Polecam kupić stare, zgniłe BMW np. rekina i ospojlerować byle jak, pomalować sprayem(no cóż, kolejny klasyk na straty) i to będzie dopiero lans.
No chyba, że źle zrozumiałem słowo lans to zatem odpowiadam na pytania ;)
Otóż młody jesteś, mówisz... W123 to straszny wół, nawet 300D więc nie poszalejesz, a jeśli będziesz szalał to auto Ci się odpłaci :E
Za 4 kafle jak poszukasz to kupisz niezłe auto, jeśli nie boisz się problemów z gazem(i też wyższych wydatków na obsługę) to polecam Ci kolego kupić benzynkę, najmniej roboty jest z gaźnikami i tutaj polecałbym silnik M102 2.0 bo najnowocześniejszy, lub wtryskowe M102 2.3. Oczywiście ja pod gaz bym widział M123 2.5 na gaźniku oczywiście, lub M110 na gaźniku 2.8, z takimi motorami gaz lepiej współpracuje niż z resztą, które mają mechaniczne wtryski ;) Oczywiście ja nie przepadam za gazem(aczkolwiek nie mówię NIE) i jeżdżę od ponad 6 lat dieslem, najpierw OM615 2.0D 55KM i od niedawna OM616 2.4D 72KM i jakoś żyję ;)
Ja za OC płacę w PZU jakieś 600zł przy czym auto jest zarejestrowane jako 200D(oryginalny motor) i jest na ojca, maks zniżek no i bez zwyżki wiekowej!! Dla 240D na dzień dobry będzie więcej no i zwyżka wiekowa do lat 25... Generalnie ja zmieniał będę na Liberty Direct i Tobie polecam zadzwonić do nich, 5 minut gadki i będziesz wiedział.

Co do różnic w spalaniu to wielkich nie ma, 240D ma wyższa i optymalną moc w stosunku do gabarytów auta i pali niewiele więcej, 200D się męczy...
Spalanie 6,5 litrów w 200D to nie bajka, zdrowy silnik przy 90km/h w trasie jest w stanie tyle spalić ;) Ja maksymalne spalanie w 240D(dyfer z 200D więc palił więcej) osiągnąłem 9,5 litra, ostatnio około 8,5-9 litrów w mieście przy ciężkim bucie). Jeśli kupisz zdrowe 200/240 to w 8-8,5 litra na setkę możesz się zmieścić, zależy też czy będziesz szalał i czy kupisz manual, lub automat ;)
Z odpalaniem na mrozie jest okej, o ile masz dobrą kompresję, regulujesz regularnie zawory(chyba co drugą wymianę oleju trzeba minimalnie, a najlepiej co wymianę czyli jakieś 10kkm) przy czym można regulować samemu, to nie jest wielka filozofia.
Należy zadbać o akumulator i rozrusznik, oraz o świece żarowe przy czym jeśli kupisz pierwszą serię z świeczkami długo grzejnymi to polecam kupić szybkogrzejne paluszki ;)
Co do kosztów to pewnie polonez wyjdzie taniej, ale powiem Ci, że ja większość robię sam i części nie są drogie, ostatnio np. sam wymieniałem dyfer. Auto jest nadzwyczaj proste, szczególnie diesle ;)
Co do konkretnych ofert to po ogłoszeniach niewiele można powiedzieć, najlepiej jechać i zobaczyć ;)

#127 Użytkownik jest niedostępny   capitan2 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2
  • Dołączył: Pn, 15 Wrz 08

Napisany 16 Wrzesień 2008 - 10:39

No może lans to faktycznie źle uzyte słowo, ale szukam czegoś raczej kultowego i z klasą, zajechane bawary mnie nie interesują i jak prędzej pisałem osiągi też nie gdyż jeżeli cos już posiadam to raczej o to dbam i szaleć merecem nie zamierzam tym bardziej dieselem. No zobaczymy jak to będzie narazie widzę same plusy i jeden wielki minus - OC ;]

#128 Użytkownik jest niedostępny   Gżehó Ikona

  • Naczelny ANTYoszust :)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7729
  • Dołączył: So, 03 Gru 05

Napisany 16 Wrzesień 2008 - 11:05

Dokładnie, wysokie OC to zdecydowanie minus.

#129 Użytkownik jest niedostępny   Agnes Ikona

  • Moderatorka
  • Ikona
  • Grupa: Moderatorzy
  • Postów: 42230
  • Dołączył: Nd, 01 Wrz 02

Napisany 25 Wrzesień 2008 - 10:08

Zobacz postGżehó, o 16 Wrzesień 2008, 10:41, napisał(a):

jakiś skąpy ten LEM był :E


Ale ten, co autko kupił, już skąpy nie był. Ponad 50 000. No no.

#130 Użytkownik jest niedostępny   Gżehó Ikona

  • Naczelny ANTYoszust :)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7729
  • Dołączył: So, 03 Gru 05

Napisany 25 Wrzesień 2008 - 10:18

Jednak kawałek historii...

#131 Użytkownik jest niedostępny   rainchard Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1
  • Dołączył: Cz, 16 Paź 08

Napisany 16 Październik 2008 - 12:18

witam.prosze o pomoc w poszukaniu parametrów technicznych do MB 123 250 benzyna 6 cylindrów.nie moge nigdzie znalesc danych szczegółowych.z góry dziekuje.pozdrawiam rani. ;)

#132 Użytkownik jest niedostępny   Gżehó Ikona

  • Naczelny ANTYoszust :)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7729
  • Dołączył: So, 03 Gru 05

Napisany 16 Październik 2008 - 13:57

Zobacz postrainchard, o 16 Październik 2008, 12:18, napisał(a):

witam.prosze o pomoc w poszukaniu parametrów technicznych do MB 123 250 benzyna 6 cylindrów.nie moge nigdzie znalesc danych szczegółowych.z góry dziekuje.pozdrawiam rani. ;)


Materiały zaczerpnięte z http://www.w114-115.org.pl ;) Mam nadzieję iż tego szukałeś.

Limousines of the series 123
Mercedes-Benz type 250
Type 250
Name 250
Name Mercedes-Benz type 250
Short name 250
Model W 123 V 25
Production 07.75/04.76 - 12.85
Number produced 114.796
Comments concerning the production period begin of production - pre-production batch / main production - end of production
Prices 01.76: 21.767,10 DM 02.77: 22.755,00 DM 01.78: 22.960,00 DM 04.78: 23.475,20 DM 08.78: 24.169,60 DM 12.78: 24.662,40 DM 05.79: 24.858,40 DM 01.07.79: 25.080,35 DM 16.07.79: 25.515,40 DM 09.79: 26.023,90 DM 03.80: 27.040,90 DM 08.80: 27.549,40 DM 07.81: 28.396,90 DM 09.81: 28.532,50 DM 01.82: 29.312,20 DM 07.82: 30.340,50 DM 07.83: 30.609,00 DM 08.83: 31.578,00 DM 01.84: 32.319,00 DM 09.84: 33.288,00 DM
Wheelbase 2795 mm
Track rear/front 1488/1446 mm
Length 4725 mm
Width 1786 mm
Height 1438 mm
Smallest turning circle 11,25 m; with power steering 11,29 m
Chassis weight
Max. total weight 1930 kg
Max. front axle weight 920 kg
Max. rear axle weight 1010 kg
Max. load 520 kg
Max. trailer weight braked 1200 kg; since 1980: 1500 kg
Max. trailer weight unbraked 740 kg
Weight empty 1410 kg
According to guideline DIN 70020 (with fuel, spare wheel and tool equipment)
Operating method four-stroke Otto
Configuration front, parallel; upright
Type M 123 V 25 / 123.920
No. of cylinder/configuration 6 / in line
Bore x stroke 86,0 x 72,45 mm
Total displacement 2525 ccm (tax classification: 2492 ccm)
Compression ratio 8,7; since 09.79: 9,0
Crankshaft bearing 4
Output 129 hp / 95 kW at 5500 /min;~since 09.79: 140 hp / 103 kW at 5500 /min
Maximum torque 196 Nm at 3500 /min; since 09.79: 200 Nm at 3500 /min
No. of valves/configuration 1 intake, 1 exhaust / overhead
Valve operation top camshaft
Camshaft drive simple roller-type chain
Mixture formation 1 double-register-downdraught carburetter Solex 4 A 1
Cooling water cooling / pump; 10 l water
Lubrication pressure circulation lubrication / 6 l oil
Electric system 12 V
Battery 55 Ah / in the engine compartment
Dynamo three-phase AC / 770 W
Starter motor electrical / 1,5 kW
Ignition battery ignition
Fuel tank above the rear axle / 80 l
Fuel supply diaphragm pump
Driven whells rear wheels
Power transmission divided cardan shaft
Frame desing self-supporting all-steel body
Wheel suspension front double wishbone-front axle with torsion bar type stabilizer
Wheel suspension rear diagonal-swing axle, on demand with hydropneumatic level control
Suspension front coil springs, suppl. rubber suspension, torsion bar stabilizer
Suspension rear coil springs, suppl. rubber suspension, torsion bar stabilizer
Damper hydraulic telescopic damper
Steering rec.-ball steering; on demand power steerg. (since 08.78 standard)
Steering transm ratio 22,36:1 / 4,3 steering wheel turns; w/ power steering: 16,55:1 / 3,2
Breaking system braking system
Breaking system hydraulic dual-circuit braking system with vacuum-operated brake ~servo unit, since 08.80 on demand with antilock device; disc brakes front and rear
Parking breake parking brake
Parking breake mechanical (foot-operated), effective on rear wheels
Diamatre brake discs front / rear: 278 / 279 mm
Wheels sheet steel-disc wheels, since 01.78 on demand light-alloy wheels
Wheels rims 5 1/2 J x 14 H 2
Tyres 175 SR 14 88 S; since 09.79: 175 HR 14 88 H

Skrzynie biegów tego modelu (gearbox and performance):

Limousines of the series 123
Mercedes-Benz type 250
Gearbox 4-speed gear shift
Availability Series (until 04.77)
Shifting Feed control
Clutch Single-plate dry clutch
Type of gearbox Pinion change gear
Synchromesh gears I - IV
Gear transmission I. 3,90; II. 2,30; III. 1,41; IV. 1,0; R. 3,66
Differential ratio 3,69
Maximum speed 185 km/h
Accelerations 11,3 s
Comments Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
Fuel consumption 9,8/12,1/16,4 l
acc. to guideline 80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
Limousines of the series 123
Mercedes-Benz type 250
Gearbox 4-speed gear shift
Availability Series (from 05.77)
Shifting Feed control
Clutch Single-plate dry clutch
Type of gearbox Pinion change gear
Synchromesh gears I - IV
Gear transmission I. 3,98; II. 2,29; III. 1,45; IV. 1,0; R. 3,74
Differential ratio 3,69; from 10.81: 3,58
Maximum speed 185 km/h
Accelerations 11,3 s
Comments Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
Fuel consumption 9,8/12,1/16,4 l; from 10.81: 9,0/11,4/14,8 l
acc. to guideline 80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
Limousines of the series 123
Mercedes-Benz type 250
Gearbox 5-speed gear shift
Availability by request (from 10.81)
Shifting Feed control
Clutch Single-plate dry clutch
Type of gearbox Pinion change gear
Synchromesh gears I - V
Gear transmission I. 3,82; II. 2,20; III. 1,40; IV. 1,0; V. 0,81; R. 3,71
Differential ratio 3,58
Maximum speed 185 km/h
Accelerations 11,3 s
Comments Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
Fuel consumption 8,6/10,4/14,8 l
acc. to guideline 80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
Limousines of the series 123
Mercedes-Benz type 250
Gearbox 4-speed autom. gear shift
Availability by request (until 09.81)
Shifting Switch lever at steering wheel or in car center
Clutch hydr. torque converter in autom. gear
Type of gearbox Planet gear
Synchromesh gears
Gear transmission I. 3,98; II. 2,39; III. 1,46; IV. 1,0; R. 5,47
Differential ratio 3,69
Maximum speed 180 km/h
Accelerations 12,2 s
Comments Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
Fuel consumption 10,1/12,9/16,0 l
acc. to guideline 80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
Limousines of the series 123
Mercedes-Benz type 250
Gearbox 4-speed autom. gear shift
Availability by request (from 10.81)
Shifting Switch lever at steering wheel or in car center
Clutch hydr. torque converter in autom. gear
Type of gearbox Planet gear
Synchromesh gears
Gear transmission I. 3,68; II. 2,41; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,14
Differential ratio 3,58
Maximum speed 180 km/h
Accelerations 12,2 s
Comments Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
Fuel consumption 9,5/11,9/14,5 l
acc. to guideline 80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle

Ten post był edytowany przez Agnes dnia: 06 Czerwiec 2009 - 19:47


#133 Użytkownik jest niedostępny   magic23 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2
  • Dołączył: Wed, 10 Gru 08

Napisany 10 Grudzień 2008 - 20:47

Zobacz postbamboocha_szef, o 15 Kwiecień 2008, 21:17, napisał(a):

witam,
posiadam beczke 240D z 78r i chcialbym wsadzic w nia silnik benzynowy 2.3 lub wiekszy z w124 bo w dobrym stanie z beczki ciezko taki wyrwac. mam wiec takie pytanie, czy silnik bedzie pasowal w miejsce starego diesla bez wiekszych przerobek?? i ile taka operacja by mnie wyniosla?? silnik+skrzynia ~1000-1500zl robocizna nie bedzie tak zle (szwagier i dobry znajomy to mechanicy) + wal i most(?)

mam jeszcze silnik 300d ale niestety tez jest za slaby, moze chce ktos kupic?? a chce zmienic na cos mocniejszego bo lubie patrzec na twarze zdziwionych wlascicieli golfow, bmw itp :D

pozdro dla fanow niezniszczalnych beczek!!

Jak chcesz zostawiać na światłach bmw to 2.3 może byc troche mało, chyba ze masz na myśli 316 lub 518. A tak wogle to nie spodziewaj się jakiejś rakiety po włożeniu 2.3. Posiadam beczke 230E silnik od 124 robi setkę w 11-12 sekund wprawdzie mam opony 225 z przodu i 235 z tyłu ale dużej różnicy by nie było zakładając węższe. Ale czemu pisze? Od jakiegoś czasu myślę nad włożeniem 5L V8 ze 126. Zauważyłem, że wspomniałeś coś o tym w swoim poście. Czy wiesz coś więcej na te temat? Co jeszcze trzeba zmienić przy tym, że skrzynie to raczej tak, a jak z mostem, czy dyferencjałem? Prosze o wszystkie możliwe informacje na ten temat forumowiczów. Posiadam W123 230E z 1984r. Wielkie dzięki

#134 Użytkownik jest niedostępny   Gżehó Ikona

  • Naczelny ANTYoszust :)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7729
  • Dołączył: So, 03 Gru 05

Napisany 10 Grudzień 2008 - 23:42

11-12 sekund dla sedana z M102 to normalne przyspieszenie :)


A co do V8 to już było wiele takich projektów, coś poszperałem:

http://w114-115.org....p...mp;&start=0

http://w114-115.org....p...mp;&start=0

http://w114-115.org....ighlight=#39857

http://www.5wwwww5.c...mforum=mercedes

#135 Użytkownik jest niedostępny   magic23 Ikona

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2
  • Dołączył: Wed, 10 Gru 08

Napisany 11 Grudzień 2008 - 19:53

Zobacz postGżehó, o 11 Grudzień 2008, 00:42, napisał(a):

11-12 sekund dla sedana z M102 to normalne przyspieszenie :)


A co do V8 to już było wiele takich projektów, coś poszperałem:

http://w114-115.org....p...mp;&start=0

http://w114-115.org....p...mp;&start=0

http://w114-115.org....ighlight=#39857

http://www.5wwwww5.c...mforum=mercedes

Wielkie dzięki. Szczerze mówiąc to pisząc tego posta nie spodziewałem się odpowiedzi, zwłaszcza tak szybkiej. Forum wydawało mi się wymarłe, patrząc na to jak często ludzie piszą posty. W każdym razie ciesze się, że się myliłem, i że mogę liczyć na pomoc. Jeszcze raz wielkie dzięki, pozdrawiam.

#136 Użytkownik jest niedostępny   Gżehó Ikona

  • Naczelny ANTYoszust :)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7729
  • Dołączył: So, 03 Gru 05

Napisany 11 Grudzień 2008 - 23:30

Jeśli o klasyczne(i nie tylko) Mercedesy chodzi, to prawie każdy na tym forum wie, że ja chętnie pomogę, tak że jak coś to to pisz :)

#137 Użytkownik jest niedostępny   Epafras Ikona

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 24
  • Dołączył: Wt, 15 Lis 05

Napisany 11 Styczeń 2009 - 13:57

Witam:)
Mam pytanie w związku z unieruchomieniem mojego W123:(
Parę dni temu były mrozy dochodzące do - 20. Po jednej z takich nocy próbując dopali moją beczuszkę nacisnąłem sprzęgło a ono zostało w podłodze. Sprzęgło chodzi luźno i trzeba je ręką cofać. Przy uruchomionym silniku nie można biegu wrzucić.
Czy jest to wina wysprzęglika lub pompy czy może tylko zamarzł płyn ?

Mercedes W123 240D
rok 1981 sedan

#138 Użytkownik jest niedostępny   Gżehó Ikona

  • Naczelny ANTYoszust :)
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7729
  • Dołączył: So, 03 Gru 05

Napisany 11 Styczeń 2009 - 14:28

Zobacz czy nie ma plamy pod autem, pod skrzynią albo na podłodze.
A co z hamulcami, normalnie pracują ?

#139 Użytkownik jest niedostępny   Epafras Ikona

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 24
  • Dołączył: Wt, 15 Lis 05

Napisany 11 Styczeń 2009 - 16:22

Zobacz postGżehó, o 11 Styczeń 2009, 14:28, napisał(a):

Zobacz czy nie ma plamy pod autem, pod skrzynią albo na podłodze.
A co z hamulcami, normalnie pracują ?



Wycieków żadnych nie stwierdziłem żadnych plam nie ma ani na skrzyni ani na ziemi. Jeśli chodzi o hamulce to wydaje mi się że jest ok. Gdy stoi to pedał hamulca pracuje tak jak zawsze bez żadnych problemów. Podczas jazdy nie wiem bo nie dam rady wrzucić biegu gdy jest uruchomiony.
Wczoraj odpaliłem go żeby pochodził i ewentualnie jeśli gdzieś w przewodach jest zamarznięty to żeby puściło ale nie pomogło. Z tym że wydaje mi się że i tak sam silnik nie jest w stanie ogrzać całego układu hydraulicznego.

#140 Użytkownik jest niedostępny   Grzechu_1990 Ikona

  • Legioholik. WARSZAWIAK z krwi i kości!!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 31754
  • Dołączył: Pt, 09 Cze 06

Napisany 11 Styczeń 2009 - 16:42

Mi jak sprzęgło prawie że w podłodze zostało to rozsypało sie całe. Może rozbierz je (jak masz dryg) i zobacz co z nim. Ewentualnie na warsztat auto.

  • (16 Stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych