Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

JMKS

Dyskusja ogólna

Rekomendowane odpowiedzi

omg skąd taki bulwers :E skasowany link, nie pamiętam rzeczy sprzed roku, może ty tak :Up_to_s: Jeśli taki poradnik powstaje to chyba coś daje, przecież najlepsze wyniki są robione na optymalizacjach nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ ja nic do samego linka nie mam [nie jestem prawnikiem :P], może ustalmy że jak ktoś chce to bardzo śmieszna fraza do wpisania w google: "ekstremalny oc systemu".

 

Tyle że jednocześnie chcę zwrócić uwagę, że to nie jest żadna sztuczka magiczna i na moje to nie daje praktycznie nic.

 

Jak mówiłem jest różnica między świeżym systemem a takim na którym się setki aplikacji zainstalowało. Natomiast między świeżym a tak okrojonym - różnica może być nawet nie w tą stronę w którą trzeba.

Oczywiście jak się dobrze okroi to można coś zyskać, ale nie jest to kwestia tak brutalnej amputacji jak opisana w tym o czym w tej chwili rozmawiamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 pytanka...

czy żeby dodać wynik musze napisać posta w odpowiednim temacie np tak:

[hwbot] 10.2s - AthlonXP 2000+ @ 2200MHz [/hwbot] ?

 

Czy jako 1 użytkownik mogę dodać wyniki z kilku kompów?

 

Jak to jest że można wpisać co sie chce? czy jakoś oni sie bronią przed oszustwami?

 

Ok, ok, będę jednak dodawał przez stronę HWbot, jakoś tam logiczniejsze to jest ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy żeby dodać wynik musze napisać posta w odpowiednim temacie np tak:

[hwbot] 10.2s - AthlonXP 2000+ @ 2200MHz [/hwbot] ?

Tak. Albo przez hwbot.org po rejestracji. Przez forum niby prościej ;).

Oczywiście nazwa użytkownika też musi być w tym "kodzie", bo w podanym przez Ciebie przykładzie jej tam nie ma ;).