Forum PCLab.pl: PSP + Wi-Fi jak to zrobic :P - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

PSP + Wi-Fi jak to zrobic :P Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   mlody_tarnow Ikona

• Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze

Ikona postu  Napisany 10 Luty 2008 - 23:12

Sprawa wyglada tak: posidam PSP i chcialbym korzystac z internetu w domu i jestem kompletnym laikiem w dziedzinie neta bezprzewodowego itp bo sie tym w zyciu nie interesowalem, posiadam internet ZETO 100 Mb/s - podlaczany do sieciowki za pomoca kabla rj-45 i teraz pare pytan:

1. co trzeba zrobic zeby miec wi-fi w domu ??
a) potrzeba chyba jakis router z AP i do tego wpinam ten kabelek z zeto i rozdzielam tak net-a, ze z tego routera wychodzi sygnal wi-fi oraz kablem idzie net do sieciowki w PC ??
b) istnieja jakies chyba karty wi-fi przez USB ?? to podpinam tylko pod usb i mam wi-fi w domu ??
c )sa jakies dodatkowe koszta czy tylko koszt zakupu sprzetu ??

2. mozecie podac jakies linki do urzadzen :) ( mile widziane z allegro ) o ile wygooglowalem to router z AP daje mi taka mozliwosc, ze jak wylacze PC to dalej mam neta przez wi-fi, a jesli karte USB to tylko jak PC jest wlaczony ??

dodam ze interesuje mnie jak najtansza/stabliniejsza opcja :) w sumie zasieg nie musi byc wielki bo tylko mi ten net potrzebny w mieszkaniu :)

Ten post był edytowany przez mlody_tarnow dnia: 10 Luty 2008 - 23:14

#2 Użytkownik jest niedostępny   jul Ikona

• Dyskutant
  • PipPip

Napisany 11 Luty 2008 - 16:25

Zobacz postmlody_tarnow, o 10 Luty 2008, 23:12, napisał(a):