Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mlody_tarnow

PSP + Wi-Fi jak to zrobic :P

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wyglada tak: posidam PSP i chcialbym korzystac z internetu w domu i jestem kompletnym laikiem w dziedzinie neta bezprzewodowego itp bo sie tym w zyciu nie interesowalem, posiadam internet ZETO 100 Mb/s - podlaczany do sieciowki za pomoca kabla rj-45 i teraz pare pytan:

 

1. co trzeba zrobic zeby miec wi-fi w domu ??

a) potrzeba chyba jakis router z AP i do tego wpinam ten kabelek z zeto i rozdzielam tak net-a, ze z tego routera wychodzi sygnal wi-fi oraz kablem idzie net do sieciowki w PC ??

b) istnieja jakies chyba karty wi-fi przez USB ?? to podpinam tylko pod usb i mam wi-fi w domu ??

c )sa jakies dodatkowe koszta czy tylko koszt zakupu sprzetu ??

 

2. mozecie podac jakies linki do urzadzen :) ( mile widziane z allegro ) o ile wygooglowalem to router z AP daje mi taka mozliwosc, ze jak wylacze PC to dalej mam neta przez wi-fi, a jesli karte USB to tylko jak PC jest wlaczony ??

 

dodam ze interesuje mnie jak najtansza/stabliniejsza opcja :) w sumie zasieg nie musi byc wielki bo tylko mi ten net potrzebny w mieszkaniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawa wyglada tak: posidam PSP i chcialbym korzystac z internetu w domu i jestem kompletnym laikiem w dziedzinie neta bezprzewodowego itp bo sie tym w zyciu nie interesowalem, posiadam internet ZETO 100 Mb/s - podlaczany do sieciowki za pomoca kabla rj-45 i teraz pare pytan:

 

1. co trzeba zrobic zeby miec wi-fi w domu ??

a) potrzeba chyba jakis router z AP i do tego wpinam ten kabelek z zeto i rozdzielam tak net-a, ze z tego routera wychodzi sygnal wi-fi oraz kablem idzie net do sieciowki w PC ??

b) istnieja jakies chyba karty wi-fi przez USB ?? to podpinam tylko pod usb i mam wi-fi w domu ??