Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Lord Andre

Odwołanie za brak biletu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dzisiaj dostałem drugi raz mandat w ciągu 2 dni :mad2: , dzisiaj biletu nie kupiłem bo musiałem wybrać pieniądze na niego bo mnie kanary jedne wczoraj oskubali tak doimentnie że musiałem się zadłużyć u koleżanki nawet :mad2:

Chciałem napisać odwołanie, bo w sumie nie mam z czego zapłacić już tego biletu, jestem studentem a nie jakimś prezesem :E

Co napisać w odwołaniu żeby było skuteczne?

Powiem tylko że jak spytałem się o legitymacje to kanar udał że tego nie słyszał, ale był prawdziwy bo widziałem za kurtką legitymacje :/

Macie jakieś wzory skutecznych odwołać albo coś??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcesz sie odwolac z powodu zbiegu nieszczesliwych dla ciebie wypadkow ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odwolanie mozesz napisac ale nic ci to nie da. Brak biletu to brak biletu a okolicznosci nikogo nie obchodza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od czego chcesz sie odwolywac :hmm: jechales bez biletu i dostales kare zgodna z taryfikatorem

 

A to ze nie masz kasy to nikogo nie obchodzi bylo kupic bilet :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co napisać w odwołaniu żeby było skuteczne?

Napisz, że jechałeś bez opiekuna..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo w sumie nie mam z czego zapłacić już tego biletu, jestem studentem a nie jakimś prezesem :E
Akurat to dla nich żaden argument - wiedzą, że jak nie masz kasy to weźmiesz/pożyczysz ją od rodziców. Żadna bajeczka nie przejdzie.
pozycz od kogos bilet miesieczny i pokaz ze masz tylko wtedy zapomniale,s zaplacisz okolo 8zl