Forum PCLab.pl: Cyfrowy Polsat - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Dodaj obrazek

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Cyfrowy Polsat dziwne znikniecie kanałów Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   lucissferre Ikona

  • jestem tu nielegalnie
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1339
  • Dołączył: Wt, 15 Cze 04

Ikona postu  Napisany 16 Marzec 2008 - 20:29

mam pakiet mini do tej pory wszystko grało mam juz ponad rok

dzis na kanalach tvp 1 i 2 tvn polsat i kilka innych pisze tego kanalu nie ma w twoim abonamencie

a kultura polsat 2 i innne dzialaja normalnie

sory nie wiedzialem gdzie temat wrzucic ale sie wkurzylem bo dzis niedziele i nikt tam nie odbiera ..... oj jutro ktos bedzie mial zje... :mad2:

#2 Użytkownik jest niedostępny   Radexxx Ikona

  • O.o
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5474
  • Dołączył: Cz, 02 Wrz 04

Napisany 16 Marzec 2008 - 20:35

Zobacz postlucissferre, o 16 Marzec 2008, 20:29, napisał(a):

mam pakiet mini do tej pory wszystko grało mam juz ponad rok

dzis na kanalach tvp 1 i 2 tvn polsat i kilka innych pisze tego kanalu nie ma w twoim abonamencie

a kultura polsat 2 i innne dzialaja normalnie

sory nie wiedzialem gdzie temat wrzucic ale sie wkurzylem bo dzis niedziele i nikt tam nie odbiera ..... oj jutro ktos bedzie mial zje... :mad2:


Wejdź w ustawienia -> transponder i przeszukaj na nowo kanały... czasami pomaga :)

#3 Użytkownik jest niedostępny   Snoopp Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 587
  • Dołączył: Pn, 18 Gru 06

Napisany 16 Marzec 2008 - 20:36

Eh... mam to samo. Rożne kanaly poblokowane np. MTV, Extreme itp Ale zauwazylem, ze odblokowywują po dojsciu kasy za miesiac na ich konto ;| Jakies zarty...


Edit: Zapomniałem dodać, że mam pakiet Familijny czy costam :P

Ten post był edytowany przez Snoopp dnia: 16 Marzec 2008 - 20:38


#4 Użytkownik jest niedostępny   lucissferre Ikona

  • jestem tu nielegalnie
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1339
  • Dołączył: Wt, 15 Cze 04

Napisany 16 Marzec 2008 - 20:39

powróciłem ustawienia fabryczne , przeszukałem i dalej to samo ....

ale czemu mam poblokowane podstawowe kanały i to w pakiecie mini dziwne a niektóre dzialaja ... a kase to im juz za rok kolejny z góry zapłaciłem :/

#5 Użytkownik jest niedostępny   Radexxx Ikona

  • O.o
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5474
  • Dołączył: Cz, 02 Wrz 04

Napisany 16 Marzec 2008 - 20:42

Zobacz postlucissferre, o 16 Marzec 2008, 20:39, napisał(a):

powróciłem ustawienia fabryczne , przeszukałem i dalej to samo ....

ale czemu mam poblokowane podstawowe kanały i to w pakiecie mini dziwne a niektóre dzialaja ... a kase to im juz za rok kolejny z góry zapłaciłem :/


no to musisz się tam dodzwonić, też tak raz miałem i przeszukanie nie pomagało.

#6 Użytkownik jest niedostępny   lucissferre Ikona

  • jestem tu nielegalnie
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1339
  • Dołączył: Wt, 15 Cze 04

Napisany 16 Marzec 2008 - 20:45

nie moge kanały ktore sa w kazdym abonamencie ... to u mnie pisze ze w moim abonamencie ich niema ....az mi sie słabo zrobiło jak to zobaczyłem :E jutro kogoś zlinczuje słownie

#7 Użytkownik jest niedostępny   Radexxx Ikona

  • O.o
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5474
  • Dołączył: Cz, 02 Wrz 04

Napisany 16 Marzec 2008 - 20:49

Zobacz postlucissferre, o 16 Marzec 2008, 20:45, napisał(a):

nie moge kanały ktore sa w kazdym abonamencie ... to u mnie pisze ze w moim abonamencie ich niema ....az mi sie słabo zrobiło jak to zobaczyłem :E jutro kogoś zlinczuje słownie


Eee tam ostatnio dość często im się to zdarza :)

#8 Użytkownik jest niedostępny   Mysterio Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 473
  • Dołączył: Wed, 29 Mar 06

Napisany 16 Marzec 2008 - 20:52

Korzystajac z tego, ze ten temat istnieje chcialbym sie dowiedziec czy do was tez przyszly karty zeby je wymienic?

#9 Użytkownik jest niedostępny   lucissferre Ikona

  • jestem tu nielegalnie
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1339
  • Dołączył: Wt, 15 Cze 04

Napisany 16 Marzec 2008 - 20:55

karty... nie

#10 Użytkownik jest niedostępny   Mysterio Ikona

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 473
  • Dołączył: Wed, 29 Mar 06

Napisany 16 Marzec 2008 - 20:58

To czyzby tylko do mnie wyslali ta karte...

#11 Użytkownik jest niedostępny   Snoopp Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 587
  • Dołączył: Pn, 18 Gru 06

Napisany 17 Marzec 2008 - 14:48

Do mnie też nic :?

#12 Użytkownik jest niedostępny   Johnson Ikona

  • funky Townn
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2481
  • Dołączył: Wt, 14 Gru 04

Napisany 17 Marzec 2008 - 15:28

Czasami przysyłają a czasami nie,

a co do autora wątku:

spróbuj aktualizować oprogramowanie - u mnie jak się tak dzieje to robię tak i działa


co do Snoopp'a:

Też mam ten pakiet i w nim nie ma takich kanałów jak mtv czy extreme - więc dziwne by było gdyby te kanały były udostępnione


tak btw. to jeszcze 20 dni i żegnaj cyfrowy polsacie - witaj Cyfro :D

#13 Użytkownik jest niedostępny   Snoopp Ikona

  • Orator
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 587
  • Dołączył: Pn, 18 Gru 06

Napisany 17 Marzec 2008 - 15:35

Zobacz postJohnson, o 17 Marzec 2008, 15:28, napisał(a):

co do Snoopp'a:

Też mam ten pakiet i w nim nie ma takich kanałów jak mtv czy extreme - więc dziwne by było gdyby te kanały były udostępnione


Bo Ty masz familijny zwykly, a ja Familijny Relax Mix za 58zł ;)

Ten post był edytowany przez Snoopp dnia: 17 Marzec 2008 - 15:35


Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych