Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

hiszam1987

jak podłączyć radio nowe do starego samochodu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem już radio to: http://moto.allegro.pl/item348924517_odtwa...nowy_gw_fv.html

 

 

 

 

i teraz problem lub nie problem z podłączeniem, pełno jest przewodów. Radio będzie montowane w skodzie Favorit( na jakiś czas bo potem będę kupował Golfa III) w skodzię są 2 głośniki przednie(lewy i prawy) i przewody są bez końcówek i teraz problem jak je podłaczyć. Bo w sumie chyba będę musiał podłączyć tylko antene, 2 głośniki i zasilanie 12V( kostka iso jest w radiu) w aucie nie mam więc co będe musiał ją kupić czy jak?? czy będę musiał dokupić końcówki do przewodów w skodzie?? Wybaczcie za takie może dla was glupie pytania ale jestem zielony w tych sprawach...

 

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz kupić kostkę iso i podpiąć przewody które masz w aucie , poszukaj najlepiej kostki która ma opisane przewody wtedy nie pomylisz się przy podłączaniu , przewody albo lutujesz (jeżeli masz możliwości) albo łączysz na kostkach elektrycznych (bardziej zawodne może coś się rozpiąć) ewentualnie poskręcać ze sobą kabelki i dobrze zaizolować (też może się rozpiąć jak coś niedokładnie połączysz) i potem podpinasz radio i jak się nie pomylisz to będzie ładnie grało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czywi wystraczy kupic kostke iso tak?? są standardowe nie ma zadnych odmian?? Tak wogólę Dzięki za odp pozdrawiam piwko stawiam :D:D wirtualne :D z tego co widzilem mam w radiu kostke ISO czyli musze kupic dodatkową do samochodu??

 

http://moto.allegro.pl/item352018451_kostk...skoda_0022.html taka może być czy wystraczy ta co mam w RADIU?? moge wysłać zdjęcie jeśli to by było potrzebne

Udostępnij tę odpowiedź