Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

rafstraszek

Net zwalnia (wifi)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!!!

Otóż mam pewien problem, komputer powrócił z serwisu, podłączyłem wifi i działa one przez jakiś czas, a potem zaczyna zwalniać. Po jakimś czasie prędkość pobierania spada do kilku kilobajtów z ponad 200. Wydaje mi się, że dzieje się to w miarę stopniowo. Siła sygnału jest cały czas w okolicach 90-100%. Na komputerze, do którego podłączony jest router net jest stabilny i cały czas jest wszystko w porządku. Coś się dzieje z wifi, zmieniałem kanały, ale to nic nie dało. Jak uruchamiam komputer ponownie (a to pomaga), to znowu trochę jest OK, a potem spada prędkość. Nie znam się na tym dlatego proszę o pomoc. Router to netgear wireless wgr614 v7, karta wifi to tenda TWL541C(P)...Help.... Router resetowałem i nie pomogło to :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale http czy np. korzystasz z p2p?

 

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Conroe91

Takie jest te wii, masz słaby router i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze cos z kompem ... moze format pomoze ... ale nie jeste pewny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale http czy np. korzystasz z p2p?

 

 

Pozdrawiam.

 

Z p2p nie korzystam, zwolnienie widać, kiedy pobieram np. jakiś program firefoxem, przy ładowaniu stron, oraz po pingu w cs 1.6. Nawet strony typu speedtest.net pokazują, że net jest wolniejszy i to znacznie (z 2mb do 300kb)

 

Chodzi o to, że jakiś czas temu, problem nie występował, przez kilka miesięcy wszystko było OK....Dziwne jest to, że po ponownym uruchomieniu wszystko powraca do normy ;/

 

----------------------------------------------------