Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

hughes

jak odpalic i jak poslugiwac sie skrzynia biegow w traktorze?

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem tak jak wiemy traktor jest w pełni uzytku czyli wszystkie naklejki z biegami sa albo podarte albo zasmarowane w przypadku 30 i 60 sa one pokazane pod siedzeniam napewno sa zabrudzone wiec ich nie odczytasz. Pozatym są biegi polowe szosowe które zmienia się dzwignią podobną do zmiany biegów (owiele mniejsza jest) i jest jeszcze tryb 1 i 2 (na jedynce biegi są szybsze) aby przełączyć na tryb drugi używa się do tego dzwigni od zmiany biegów ale to jest już sprawa bardziej skomplikowana.

 

 

 

1,2,3 to są biegi przeznaczone na pole pod orke albo np. jak sie zbiera snopki to chyba sie nie pojedzie 4 co nie?

 

xD (jestem rolnikiem)

 

 

Ogólnie takie pytanie z mojej strony jest nienormalne bo ja można nie wiedzieć jak się przełancza biegi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem tak jak wiemy traktor jest w pełni uzytku czyli wszystkie naklejki z biegami sa albo podarte albo zasmarowane w przypadku 30 i 60 sa one pokazane pod siedzeniam napewno sa zabrudzone wiec ich nie odczytasz. Pozatym są biegi polowe szosowe które zmienia się dzwignią podobną do zmiany biegów (owiele mniejsza jest) i jest jeszcze tryb 1 i 2 (na jedynce biegi są szybsze) aby przełączyć na tryb drugi używa się do tego dzwigni od zmiany biegów ale to jest już sprawa bardziej skomplikowana.

 

 

 

1,2,3 to są biegi przeznaczone na pole pod orke albo np. jak sie zbiera snopki to chyba sie nie pojedzie 4 co nie?

 

xD (jestem rolnikiem)

 

 

Ogólnie takie pytanie z mojej strony jest nienormalne bo ja można nie wiedzieć jak się przełancza biegi.

 

 

Chcesz zbierać snopki i jechać 1 :hmm: