Forum PCLab.pl: Propozycje wspólnego grania ONLINE ! - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości


Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (28 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Propozycje wspólnego grania ONLINE ! Oceń temat: ***-- 2 Głosów

#1 Użytkownik jest niedostępny   above181 

  • I’m no hero. Never was. Never will be.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3055
  • Dołączył: Wed, 13 Gru 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 17:17

Jako że ciężko zmobilizować grupę polaków do grania zakładam wątek w którym piszemy propozycje wspólnego grania przez sieć.

Ja proponuje partyjkę w MGO 4vs4 bo to najlepsza opcja np. TDM, CTF i parę innych. Mogę być hostem.

Kto by się pisał i kiedy Wam pasuje ?

#2 Użytkownik jest niedostępny   Xain 

  • Kto wie?? xD
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3886
  • Dołączył: Nd, 12 Mar 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 17:36

Unreal Tournament 3 - kto by pogral?

@above181 ja bym bardzo chetnie zagral ale poki co to nie mam mgs'a :/

Ps. Jak co to w multi z gta moge sobie z toba pograc :)

Ten post był edytowany przez Xain dnia: 19 Lipiec 2008 - 21:47


#3 Użytkownik jest niedostępny   above181 

  • I’m no hero. Never was. Never will be.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3055
  • Dołączył: Wed, 13 Gru 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 17:41

Szkoda bo powiem Ci ze początkowo MGO mnie ostro denerwowało bo co przy celowałem to dostałem heada i koniec zabawy i tak było podczas zabawy M14 czy AK47 odkąd używam snajperki SVD i jestem mobilnym snajperem (nie siedze w kącie a biegam) zajmuje prawię zawsze 3 miejsce czasami nawet 1 i od tej pory gra mi się świetnie ponadto możliwość grania taktycznego różne komendy czy gesty no wypas ;)

Na MGO pewnie CrashPL dołączy bo ostatnio my grali 1vs1 ;D i baty dostał hihi nie no żartuje było na równi ;)

ps: Xain pisz above181 z małej literki ;)
ps2: na dniach dostane GTA4 także kolejna gierka do multi ;)

Ten post był edytowany przez above181 dnia: 19 Lipiec 2008 - 17:43


#4 Użytkownik jest niedostępny   ziCk_lodz 

  • Emigrant
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22374
  • Dołączył: So, 26 Sie 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 18:03

Ja chcę swoje PS3! -_-

Ten post był edytowany przez ziCk_lodz dnia: 19 Lipiec 2008 - 18:03


#5 Użytkownik jest niedostępny   above181 

  • I’m no hero. Never was. Never will be.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3055
  • Dołączył: Wed, 13 Gru 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 18:08

Zobacz postziCk_lodz, o 19 Lipiec 2008, 18:03, napisał(a):

Ja chcę swoje PS3! -_-

1. Czekasz na kuriera ?
2. Czekasz na kasę by kupić ps3 ?
3. Chciałbyś już mieć ps3 na chacie, ale brak Ci środków?
4. PS3 jest w serwisie i ostro tęsknisz ?

Poprawna odpowiedz = dostanie PS3 ;D

#6 Użytkownik jest niedostępny   ziCk_lodz 

  • Emigrant
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22374
  • Dołączył: So, 26 Sie 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 18:28

Zobacz postabove181, o 19 Lipiec 2008, 18:08, napisał(a):

1. Czekasz na kuriera ?
2. Czekasz na kasę by kupić ps3 ?
3. Chciałbyś już mieć ps3 na chacie, ale brak Ci środków?
4. PS3 jest w serwisie i ostro tęsknisz ?

Poprawna odpowiedz = dostanie PS3 ;D

Czekam na powrót do Polski i dopełnienie funduszy (400zł mi brakuje na bundlepack z GTA IV - jest jakiś bundle w Polsce z MGO? czy trzeba osobno kupić? Bo GTA IV mnie szczerze już nie interesuje, a w BF:BC i MGO bym sobie zagrał :D)

#7 Użytkownik jest niedostępny   above181 

  • I’m no hero. Never was. Never will be.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3055
  • Dołączył: Wed, 13 Gru 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 18:43

Zobacz postziCk_lodz, o 19 Lipiec 2008, 19:28, napisał(a):

Czekam na powrót do Polski i dopełnienie funduszy (400zł mi brakuje na bundlepack z GTA IV - jest jakiś bundle w Polsce z MGO? czy trzeba osobno kupić? Bo GTA IV mnie szczerze już nie interesuje, a w BF:BC i MGO bym sobie zagrał :D)

Z MGS nie widzialem chociaz poszukaj na allegro.

#8 Użytkownik jest niedostępny   ziCk_lodz 

  • Emigrant
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22374
  • Dołączył: So, 26 Sie 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 18:54

Zobacz postabove181, o 19 Lipiec 2008, 18:43, napisał(a):

Z MGS nie widzialem chociaz poszukaj na allegro.

A MGO jest razem z MGS4? :hmm:

#9 Użytkownik jest niedostępny   above181 

  • I’m no hero. Never was. Never will be.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3055
  • Dołączył: Wed, 13 Gru 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 18:55

Zobacz postziCk_lodz, o 19 Lipiec 2008, 18:54, napisał(a):

A MGO jest razem z MGS4? :hmm:

tak

#10 Użytkownik jest niedostępny   straszny5 

  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1833
  • Dołączył: Wed, 12 Sty 05

Napisany 19 Lipiec 2008 - 19:31

To może demko BF ? każdy może mieć bo jest za free i nie będzie problemu :)

#11 Użytkownik jest niedostępny   Xain 

  • Kto wie?? xD
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3886
  • Dołączył: Nd, 12 Mar 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 21:49

Zobacz poststraszny5, o 19 Lipiec 2008, 19:31, napisał(a):

To może demko BF ? każdy może mieć bo jest za free i nie będzie problemu :)

Dobry pomysl, problem w tym ze serwera nie jestesmy w stanie postawic na haslo (ani tez wogole :E ) wiec moze byc problem z iloscia slotow no i jakis dzieciak neo moze nam gre uprzykrzac :(

PS. w kazdym razie moje psnid macie ponizej wiec dodawajta do znajomych :)

Ten post był edytowany przez Xain dnia: 19 Lipiec 2008 - 21:50


#12 Użytkownik jest niedostępny   above181 

  • I’m no hero. Never was. Never will be.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3055
  • Dołączył: Wed, 13 Gru 06

Napisany 19 Lipiec 2008 - 23:57

Niestety serwery w BF'ie demo są zamknięte bo od dwóch dni próbuje się połączyć i nic nie znaduję żadnej gry RANKINGOWEJ, ani też nie RANKINGOWEJ.

#13 Użytkownik jest niedostępny   Xain 

  • Kto wie?? xD
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3886
  • Dołączył: Nd, 12 Mar 06

Napisany 20 Lipiec 2008 - 22:59

Zobacz postabove181, o 19 Lipiec 2008, 23:57, napisał(a):

Niestety serwery w BF'ie demo są zamknięte bo od dwóch dni próbuje się połączyć i nic nie znaduję żadnej gry RANKINGOWEJ, ani też nie RANKINGOWEJ.

Hmm to moze pogramy w Lost Planet demko? nadal je mozna sciagnac, dziala komunikacja glosowa i mozna postawic wlasny serwer, ewentualnie mozemy tez w Enemy Territory Quake Wars demo zagrac.

Co wy na to?

Ps. Jak co to ja moge stawiac serwa bo moj net bez problemu da rade.

#14 Użytkownik jest niedostępny   straszny5 

  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1833
  • Dołączył: Wed, 12 Sty 05

Napisany 20 Lipiec 2008 - 23:07

Zobacz postabove181, o 19 Lipiec 2008, 23:57, napisał(a):

Niestety serwery w BF'ie demo są zamknięte bo od dwóch dni próbuje się połączyć i nic nie znaduję żadnej gry RANKINGOWEJ, ani też nie RANKINGOWEJ.

Właśnie ja tez probowałem wbić i nie dawałem rady, czy ktoś na necie widział jakieś info na ten temat ?

#15 Użytkownik jest niedostępny   Nesti 

  • ¡Vamos Madrid!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 8212
  • Dołączył: Pn, 21 Sie 06

Napisany 21 Lipiec 2008 - 01:13

JA mogę pograć w GTA 4 i CoD 4 ;) Moje PSNid w sigu. :) Niestety nie powiem Wam kiedy jestem, bo z tym bywa różnie :E

#16 Użytkownik jest niedostępny   above181 

  • I’m no hero. Never was. Never will be.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3055
  • Dołączył: Wed, 13 Gru 06

Napisany 21 Lipiec 2008 - 11:08

Zobacz postXain, o 20 Lipiec 2008, 23:59, napisał(a):

Hmm to moze pogramy w Lost Planet demko? nadal je mozna sciagnac, dziala komunikacja glosowa i mozna postawic wlasny serwer, ewentualnie mozemy tez w Enemy Territory Quake Wars demo zagrac.

Co wy na to?

Ps. Jak co to ja moge stawiac serwa bo moj net bez problemu da rade.


Lost Planet drętwe, a ET niestety multi jest czasowy coś ok. godziny grania i tyle :( A co powiecie na Motorstorm ?

#17 Użytkownik jest niedostępny   Montray 

  • Victim of Innocence
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2005
  • Dołączył: Wt, 18 Kwi 06

Napisany 21 Lipiec 2008 - 12:25

Witam :)
Ja sie moge pisac na : BF:BD (ful wersja- niestety nie pogram z tymi co maja demko.....)
oraz gta IV
Moj nick : Monte-PL

PS: na dniach dojdzie MGS4 wiec tez mozemy pograc na necie :)
Pozdro

Witam :)
Ja sie moge pisac na : BF:BC (ful wersja- niestety nie pogram z tymi co maja demko.....)
oraz gta IV
Moj nick : Monte-PL

PS: na dniach dojdzie MGS4 wiec tez mozemy pograc na necie :)
Pozdro

#18 Użytkownik jest niedostępny   Deadeye 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5922
  • Dołączył: Wed, 21 Mar 07

Napisany 21 Lipiec 2008 - 17:32

mozna pograc w GTA IV albo MGO, obie gry ma chyba kazdy, obsluguja hs i mozna zapraszac przyjaciol :)
Kto sie pisze na jedno i/lub drugie? Ja tak :) Jak sie zbierze ponad 4 osoby to mozna grac.

#19 Użytkownik jest niedostępny   Xain 

  • Kto wie?? xD
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3886
  • Dołączył: Nd, 12 Mar 06

Napisany 21 Lipiec 2008 - 18:47

Zobacz postDeadeye, o 21 Lipiec 2008, 17:32, napisał(a):

mozna pograc w GTA IV albo MGO, obie gry ma chyba kazdy, obsluguja hs i mozna zapraszac przyjaciol :)
Kto sie pisze na jedno i/lub drugie? Ja tak :) Jak sie zbierze ponad 4 osoby to mozna grac.

Ja się piszę na gta 4 bo niestety MGO nie mam :/

#20 Użytkownik jest niedostępny   above181 

  • I’m no hero. Never was. Never will be.
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3055
  • Dołączył: Wed, 13 Gru 06

Napisany 21 Lipiec 2008 - 20:55

Zobacz postDeadeye, o 21 Lipiec 2008, 18:32, napisał(a):

mozna pograc w GTA IV albo MGO, obie gry ma chyba kazdy, obsluguja hs i mozna zapraszac przyjaciol :)
Kto sie pisze na jedno i/lub drugie? Ja tak :) Jak sie zbierze ponad 4 osoby to mozna grac.

Ja mogę pograć w MGO
Jaki Twój ID ?

  • (28 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych